Introductory psychology 1st ed 1998

Auteur Tony Malim
Introductory psychology 1st ed 1998

Geen Aanbod Aanwezig

Helaas zijn er momenteel geen tweedehands aanbieders voor dit boek. Kom op een later tijdstip terug.

Product informatie

  • ISBN 9780333668528
  • ISBN 10 0333668529

    Samenvatting

    Pre-publication endorsements 'a very up-to date, readable and accessible text...a very comprehensive and academic account which contains discussions of issues I haven't seen raised in other texts' - Sarah Hack, Head of Psychology , Long Road SFC, Cambridge 'the text is presented in a very user-friendly style...introductions provide an overview of the area of study...each chapter contains good and succinct glossaries...self assessment questions are spread fairly liberally throughout the book' - Mike Stanley, Head of Psychology, Gordana School, Bristol A major new text which is ideal for those embarking on the study of Psychology for the first time. Written by experienced teachers and lecturers, it provides a lively, accessible and comprehensive account of the subject. ... The text features: * chapter objectives and chapter summaries * information boxes expanding on key issues discussed in the text * ample illustrations including figures, diagrams, photographs and cartoons * self assessment questions to enable students to test their understanding * on-page glossary definitions of highlighted key terms * exercises at regular intervals to help consolidate students' learning * annotated further reading lists at the end of each chapter This book is essential reading for those on introductory level psychology courses, whether at school, college or university. Authors TONY MALIM has taught A level Psychology and teacher education courses since 1972. He was formerly Head of the School of Social Sciences at Weston College and has been a course tutor at the Open University. ANN BIRCH was formerly Head of Psychology at Weston-super-Mare College. She is currently Special Lecturer in Psychology at the University of Bristol and part-time tutor in Psychology and Teacher Education at Weston College. Contributors SHEILA HAYWARD is Lecturer in Psychology at the University of Bristol. ALISON WADELEY is Head of Psychology at Filton College, Bristol.

    Veel gestelde vragen

    Hoe werkt Resale.nl?

    Je kunt op de website advertentie(s) plaatsen van de boeken die u wilt verkopen. Een potentiële koper neemt dan contact met je op om samen een prijs af te spreken en de transactie verder af te handelen. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige transactie in gedachten en voorkomt dat je slachtoffer wordt van oplichting.

    Hoe kom ik in contact met de verkoper?

    Je kunt een reactie versturen door bij de betreffende advertentie van de verkoper op de knop ‘doe een bod’ te drukken. Je kunt nu een bod doen op de advertentie en een persoonlijk bericht toevoegen. Het verstuurde bod brengt je in contact met de verkoper via e-mail.

    Wat zijn de kosten voor het verkopen van mijn studieboeken?

    Je kunt geheel gratis gebruik maken van de diensten van Resale.nl. Resale.nl haalt zijn inkomsten uit advertenties.

    Hoe kan ik een boek kopen?

    Resale.nl werkt globaal op de volgende manier:

    1. Zoek via het zoekveld het studieboek dat je wilt kopen.
    2. Uit de zoekresultaten kies je het studieboek waar je geïnteresseerd in bent.
    3. Op de detailpagina van het studieboek kun je een overzicht vinden van de personen die het studieboek verkopen.
    4. Je kunt nu een bod plaatsen door op de button te klikken. Het bod wordt via e-mail aan de verkoper verzonden.
    5. De verkoper van het studieboek neemt contact met je op door een reactie te geven op het bod dat je hebt verzonden. Met de verkoper kun je gezamenlijk een prijs afspreken. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige overdracht in gedachten en voorkom dat u slachtoffer wordt van oplichting.

    Hoe weet ik wat ik koop?

    Om te achterhalen of wat je koopt ook daadwerkelijk is wat er wordt geadverteerd is het verstandig om bij de verkoper langs te gaan en het aangebodene te bezichtigen. Doe je dit niet, dan loopt je een zeker risico. Onder het kopje ‘Hoe kan ik de kans op misbruik verkleinen’ kun je meer over dit onderwerp vinden.