Service management and marketing

Auteur Christian Gronroos
Service management and marketing

Geen Aanbod Aanwezig

Helaas zijn er momenteel geen tweedehands aanbieders voor dit boek. Kom op een later tijdstip terug.

Product informatie

  • ISBN 9780470028629
  • ISBN 10 0470028629

    Samenvatting

    Professor Gronroos presents the most scholarly and provocative examination of services marketing. This book will challenge companies to rethink how they should manage their services in building their competitive strength and profitability. Gronroos continues as one of service marketing's most original and able thinkers. -Philip Kotler, S. C. Johnson Distinguished Professor of International Marketing J.L. Kellogg School of Management, Northwestern University Christian Gronroos is a globally recognized expert on services management and marketing. His innovative thinking and writing in this book offer fresh insights on this timely topic. -Stephen W. Brown, PhD, Carson Chair, Professor and Executive Director, Center for Services Leadership, W. P. Carey School of Business, Arizona State ... University After three decades of contributions to services, Gronroos keeps pioneering the field. In this new edition he recognizes the dramatic changes in the perception of service that are in the making. It is a creative book which does not just list various service issues but adds the author's personal touch to each of them. -Professor Evert Gummesson, Stockholm University School of Business, Sweden This fully updated third edition examines customer management in service competition and focuses on adopting a service logic in marketing. Christian Gronroos explains how to manage any organization as a service business, showing how to move closer to current and future customers. The service logic is all about customer focused management and service management, using current academic research and business practice to make organizations more successful. Topics that have been updated for the new edition include:* Service and relationship perspectives* Service and relationship quality* Service management principles* Profitability and productivity in services* Integrated marketing communication* Relationship communication and branding in services* Internal marketing and service culture* Why and how to transform a product-manufacturing firm into a service business

    Veel gestelde vragen

    Hoe werkt Resale.nl?

    Je kunt op de website advertentie(s) plaatsen van de boeken die u wilt verkopen. Een potentiële koper neemt dan contact met je op om samen een prijs af te spreken en de transactie verder af te handelen. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige transactie in gedachten en voorkomt dat je slachtoffer wordt van oplichting.

    Hoe kom ik in contact met de verkoper?

    Je kunt een reactie versturen door bij de betreffende advertentie van de verkoper op de knop ‘doe een bod’ te drukken. Je kunt nu een bod doen op de advertentie en een persoonlijk bericht toevoegen. Het verstuurde bod brengt je in contact met de verkoper via e-mail.

    Wat zijn de kosten voor het verkopen van mijn studieboeken?

    Je kunt geheel gratis gebruik maken van de diensten van Resale.nl. Resale.nl haalt zijn inkomsten uit advertenties.

    Hoe kan ik een boek kopen?

    Resale.nl werkt globaal op de volgende manier:

    1. Zoek via het zoekveld het studieboek dat je wilt kopen.
    2. Uit de zoekresultaten kies je het studieboek waar je geïnteresseerd in bent.
    3. Op de detailpagina van het studieboek kun je een overzicht vinden van de personen die het studieboek verkopen.
    4. Je kunt nu een bod plaatsen door op de button te klikken. Het bod wordt via e-mail aan de verkoper verzonden.
    5. De verkoper van het studieboek neemt contact met je op door een reactie te geven op het bod dat je hebt verzonden. Met de verkoper kun je gezamenlijk een prijs afspreken. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige overdracht in gedachten en voorkom dat u slachtoffer wordt van oplichting.

    Hoe weet ik wat ik koop?

    Om te achterhalen of wat je koopt ook daadwerkelijk is wat er wordt geadverteerd is het verstandig om bij de verkoper langs te gaan en het aangebodene te bezichtigen. Doe je dit niet, dan loopt je een zeker risico. Onder het kopje ‘Hoe kan ik de kans op misbruik verkleinen’ kun je meer over dit onderwerp vinden.