C++ for game programmers

Auteur Mike Dickheiser
C++ for game programmers

Geen Aanbod Aanwezig

Helaas zijn er momenteel geen tweedehands aanbieders voor dit boek. Kom op een later tijdstip terug.

Product informatie

  • ISBN 9781584504528
  • ISBN 10 1584504528

    Samenvatting

    C++ for Game Programmers , second edition is a completely updated and expanded edition of this best-selling reference. As with the first edition, the book is not intended to replace foundational C++ books and reference material: instead, it supplements them by putting everything into perspective from a game-development point of view. The book points out the most effective C++ practices and steers you away from the potentially dangerous ones. It describes common C++ techniques to solve specific problems most game developers face. The second edition includes a wide variety of new, improved examples and illustrations, while preserving the core material from inheritance, performance, memory management, and STL to object creation, object serialization, and scripting languages. In addition, three ... new chapters have been added to meet the needs of today's game programmers. The first new chapter, C++ Design Patterns, covers the high-level problem-solving constructs that are most commonly found in games and other interactive applications. After the introductory chapters on the Standard Template Library, you'll find a new chapter, Beyond STL: Custom Structures and Algorithms, which provides a detailed hands-on discussion of using C++ to create efficient solutions to difficult problems in a highly structured manner. Finally, the new C++ and Scripting chapter covers the ever-increasing use of embedded scripting languages and the many ways scripting can increase productivity without compromising the power and philosophy of C++. This new edition will serve the needs of game programmers better than ever, and provide those who are new to C++ or new to game development with the techniques they need to get up and running quickly.

    Veel gestelde vragen

    Hoe werkt Resale.nl?

    Je kunt op de website advertentie(s) plaatsen van de boeken die u wilt verkopen. Een potentiële koper neemt dan contact met je op om samen een prijs af te spreken en de transactie verder af te handelen. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige transactie in gedachten en voorkomt dat je slachtoffer wordt van oplichting.

    Hoe kom ik in contact met de verkoper?

    Je kunt een reactie versturen door bij de betreffende advertentie van de verkoper op de knop ‘doe een bod’ te drukken. Je kunt nu een bod doen op de advertentie en een persoonlijk bericht toevoegen. Het verstuurde bod brengt je in contact met de verkoper via e-mail.

    Wat zijn de kosten voor het verkopen van mijn studieboeken?

    Je kunt geheel gratis gebruik maken van de diensten van Resale.nl. Resale.nl haalt zijn inkomsten uit advertenties.

    Hoe kan ik een boek kopen?

    Resale.nl werkt globaal op de volgende manier:

    1. Zoek via het zoekveld het studieboek dat je wilt kopen.
    2. Uit de zoekresultaten kies je het studieboek waar je geïnteresseerd in bent.
    3. Op de detailpagina van het studieboek kun je een overzicht vinden van de personen die het studieboek verkopen.
    4. Je kunt nu een bod plaatsen door op de button te klikken. Het bod wordt via e-mail aan de verkoper verzonden.
    5. De verkoper van het studieboek neemt contact met je op door een reactie te geven op het bod dat je hebt verzonden. Met de verkoper kun je gezamenlijk een prijs afspreken. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige overdracht in gedachten en voorkom dat u slachtoffer wordt van oplichting.

    Hoe weet ik wat ik koop?

    Om te achterhalen of wat je koopt ook daadwerkelijk is wat er wordt geadverteerd is het verstandig om bij de verkoper langs te gaan en het aangebodene te bezichtigen. Doe je dit niet, dan loopt je een zeker risico. Onder het kopje ‘Hoe kan ik de kans op misbruik verkleinen’ kun je meer over dit onderwerp vinden.