Vision, mission, compassion

Redacteur L. van Leeuwen , K. Winkel en H. Dijkstra
Vision, mission, compassion

Geen Aanbod Aanwezig

Helaas zijn er momenteel geen tweedehands aanbieders voor dit boek. Kom op een later tijdstip terug.

Product informatie

  • ISBN 9789023243021
  • ISBN 10 9023243021
  • Druk 1
  • Bindwijze Paperback

Samenvatting

"The current conception of Vision, Mission and Communication focuses on the strategic (and commercial) targets of an organisation. People are seen as assets, tools to realise these targets. For that purpose rules, regulations, norms and measurements are developed as a framework in which people in the organisation must act accordingly. This leads to confusion, tiredness and non-interest and in some cases even rebellion.But people really matter in organisations. People are the organisation. Each individual forms his own organisation. Communicative Strategy focuses on people and their organisations by offering a method to develop and implement Vision through strategy with all concerned, by all concerned and for all concerned. This is compassion. Communicative Strategy is about Vision, Mission ... and Compassion by asking three key questions: what are the Possibilities, what is the Drive and what is the Foundation? The answers are the basis for developing the Vision the reason to be , the Mission the task and the Compassion, the Participation Process. Luuk van Leeuwen, Kees Winkel and Hans Dijkstra have developed Communicative Strategy as a system for people in organisations to make things possible. In the future, organisations will regard targets as a result of a shared Vision (Visio), thus building strong relationships based on possibilities, drive and foundation. Communicative Strategy prepares people and their organisation for the future. Luuk van Leeuwen is lecturer at the University of Applied Sciences, Utrecht, Helsinki and Vienna. There he teaches Communication. Luuk also consults organisations on issues of vision development and managerial matters. Kees Winkel teaches subjects regarding Modern Marketing at the University of Applied Sciences, Utrecht and is a research fellow at the Research Centre for Communication and Journalism, Research Group Cross media Content. Hans Dijkstra has dedicated over thirty-five years in developing the Enneagraphical system; the basis for Vision, Mission and Compassion. In his workshops, Hans teaches advanced Ennea­graphical system and works as a consultant in the area of change management."

Veel gestelde vragen

Hoe werkt Resale.nl?

Je kunt op de website advertentie(s) plaatsen van de boeken die u wilt verkopen. Een potentiële koper neemt dan contact met je op om samen een prijs af te spreken en de transactie verder af te handelen. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige transactie in gedachten en voorkomt dat je slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe kom ik in contact met de verkoper?

Je kunt een reactie versturen door bij de betreffende advertentie van de verkoper op de knop ‘doe een bod’ te drukken. Je kunt nu een bod doen op de advertentie en een persoonlijk bericht toevoegen. Het verstuurde bod brengt je in contact met de verkoper via e-mail.

Wat zijn de kosten voor het verkopen van mijn studieboeken?

Je kunt geheel gratis gebruik maken van de diensten van Resale.nl. Resale.nl haalt zijn inkomsten uit advertenties.

Hoe kan ik een boek kopen?

Resale.nl werkt globaal op de volgende manier:

  1. Zoek via het zoekveld het studieboek dat je wilt kopen.
  2. Uit de zoekresultaten kies je het studieboek waar je geïnteresseerd in bent.
  3. Op de detailpagina van het studieboek kun je een overzicht vinden van de personen die het studieboek verkopen.
  4. Je kunt nu een bod plaatsen door op de button te klikken. Het bod wordt via e-mail aan de verkoper verzonden.
  5. De verkoper van het studieboek neemt contact met je op door een reactie te geven op het bod dat je hebt verzonden. Met de verkoper kun je gezamenlijk een prijs afspreken. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige overdracht in gedachten en voorkom dat u slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe weet ik wat ik koop?

Om te achterhalen of wat je koopt ook daadwerkelijk is wat er wordt geadverteerd is het verstandig om bij de verkoper langs te gaan en het aangebodene te bezichtigen. Doe je dit niet, dan loopt je een zeker risico. Onder het kopje ‘Hoe kan ik de kans op misbruik verkleinen’ kun je meer over dit onderwerp vinden.