Brand Design

Auteur R. Boer en Boer
Brand Design

Geen Aanbod Aanwezig

Helaas zijn er momenteel geen tweedehands aanbieders voor dit boek. Kom op een later tijdstip terug.

Product informatie

  • ISBN 9789043013970
  • ISBN 10 9043013978
  • Druk 3
  • Bindwijze Paperback

Samenvatting

BRAND DESIGNEDITIE 3VOOR BELEID IN MERKIDENTITEITDit is het eerste boek en naslagwerk dat de marketingtheorie koppelt aan de designpraktijk.Brand Design is 'hot.' Steeds meer mensen beseffen dat het vormen en vormgeven van de merkidentiteit met beleid moet gebeuren. Dit boek biedt daarvoor kennis en nieuwe inzichten. Het is geschreven voor iedereen die werkt met merken of daarvoor wordt opgeleid en geeft informatie over merken, een nieuw Brand Design-model en de Merk-Wijzer voor het helder vastleggen van de merkidentiteit. De vele praktijkvoorbeelden maken dit boek makkelijk leesbaar."Interessant voor iedere marketeer en iedereen die met merk-management te maken heeft of daarin ge eresseerd is." Marketing Tribune"Ruud Boer zet met dit boek in klap Brand Design neer waar het ... thuishoort: in het hart van het merk-management-proces. Harry van Delft: general manager, Gaba Benelux"Kennis en inzicht van branding en design, met de link naar de praktijk." SRM; Martin van der Sluis, programmamanager marketingcommunicatie"Eindelijk een boek dat handen en voeten geeft aan het complexe fenomeen Branding." Hogeschool van Amsterdam; Roderick den Daas, docent marketing"Een helder boek dat een verband legt tussen marketing. Theorie en designpraktijk." Management Team"Boers boek is een succes, inmiddels wordt zijn boek gebruikt op diverse Hogescholen." Haagsche Courant"Eigenlijk is het verplichte kost voor iedereen in het vak." ReclameWeek.Ruud Boer RM is sinds 1998 directeur/partner bijde Bataafsche Teeken Maatschappij (www.btm.nl) een gerenommeerd Rotterdams Brand Designbureau. Na zijn marketingstudie, aangevuld met Nima-C, heeft hij gewerkt als brand en marketing manager bij o.a. Red Band Venco, Bols en Reebok. Hij was voorzitter van het BNO Platform Brand Design en gastdocent bij de KUB en is docent bij de SRM.

Veel gestelde vragen

Hoe werkt Resale.nl?

Je kunt op de website advertentie(s) plaatsen van de boeken die u wilt verkopen. Een potentiële koper neemt dan contact met je op om samen een prijs af te spreken en de transactie verder af te handelen. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige transactie in gedachten en voorkomt dat je slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe kom ik in contact met de verkoper?

Je kunt een reactie versturen door bij de betreffende advertentie van de verkoper op de knop ‘doe een bod’ te drukken. Je kunt nu een bod doen op de advertentie en een persoonlijk bericht toevoegen. Het verstuurde bod brengt je in contact met de verkoper via e-mail.

Wat zijn de kosten voor het verkopen van mijn studieboeken?

Je kunt geheel gratis gebruik maken van de diensten van Resale.nl. Resale.nl haalt zijn inkomsten uit advertenties.

Hoe kan ik een boek kopen?

Resale.nl werkt globaal op de volgende manier:

  1. Zoek via het zoekveld het studieboek dat je wilt kopen.
  2. Uit de zoekresultaten kies je het studieboek waar je geïnteresseerd in bent.
  3. Op de detailpagina van het studieboek kun je een overzicht vinden van de personen die het studieboek verkopen.
  4. Je kunt nu een bod plaatsen door op de button te klikken. Het bod wordt via e-mail aan de verkoper verzonden.
  5. De verkoper van het studieboek neemt contact met je op door een reactie te geven op het bod dat je hebt verzonden. Met de verkoper kun je gezamenlijk een prijs afspreken. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige overdracht in gedachten en voorkom dat u slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe weet ik wat ik koop?

Om te achterhalen of wat je koopt ook daadwerkelijk is wat er wordt geadverteerd is het verstandig om bij de verkoper langs te gaan en het aangebodene te bezichtigen. Doe je dit niet, dan loopt je een zeker risico. Onder het kopje ‘Hoe kan ik de kans op misbruik verkleinen’ kun je meer over dit onderwerp vinden.