Marketing, 7e editie met XTRA

Auteur Michael R. Solomon , Elnora Stuart en Greg W. Marshall Vertaler Ingrid Smeets
Marketing, 7e editie met XTRA

Geen Aanbod Aanwezig

Helaas zijn er momenteel geen tweedehands aanbieders voor dit boek. Kom op een later tijdstip terug.

Product informatie

  • ISBN 9789043023580
  • ISBN 10 9043023582
  • Druk 7
  • Bindwijze Paperback

Samenvatting

Draag je Replay of G-Star? Drink je Heineken of Grolsch? Beluister je Nicki Minaj of David Guetta via Spotify? Ben je verzekerd via OHRA of InShared? Dit zijn zomaar wat keuzes die mensen dagelijks maken, omdat ze vertrouwen op de kwaliteit van de merknaam, het bedrijf of de organisatie. De sleutel tot een succesvolle onderneming zijn marketeers: innovatieve mensen die creatieve beslissingen nemen over de beste manier om een nieuw product uit de winkelschappen te doen vliegen. Marketing, een reallife-perspectief is het enige boek dat marketing presenteert vanuit het perspectief van de mensen die marketing doen. In dit boek maak je kennis met marketeers van toonaangevende bedrijven. Aan de hand van reële marketingdilemma\'s leer je met behulp van het theoretische kader welke ... beslissingen marketeers dagelijks nemen en hoe je daar kritisch naar kunt kijken. Deze geactualiseerde editie is gebaseerd op feedback uit de markt,bevat nieuwe openingscases en laat in ieder hoofdstuk nieuwe marketingprofessionals aan het woord. Dit boek is geschreven voor studenten die een opleiding volgen in het hoger economisch onderwijs. Het wordt geleverd met een toegangscode voor de website Pearson XTRA. Op www.pearsonxtra.nl staat voor zowel studenten als docenten veel extra studie- en lesmateriaal, zoals vragen, cases, marketingberekeningen en de uitwerking van een marketingplan. Michael R. Solomon, Greg W. Marshall en Elnora W. Stuart zijn werkzaam als hoogleraar Marketing aan verschillende universiteiten in de Verenigde Staten. Dit boek is bewerkt voor de Nederlandstalige markt door Ton Borchert, Enrico Deetman, Herman de Pagter, Wilco Uitslag en Keimpe de Vries, allen werkzaam in het hoger onderwijs.

Veel gestelde vragen

Hoe werkt Resale.nl?

Je kunt op de website advertentie(s) plaatsen van de boeken die u wilt verkopen. Een potentiële koper neemt dan contact met je op om samen een prijs af te spreken en de transactie verder af te handelen. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige transactie in gedachten en voorkomt dat je slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe kom ik in contact met de verkoper?

Je kunt een reactie versturen door bij de betreffende advertentie van de verkoper op de knop ‘doe een bod’ te drukken. Je kunt nu een bod doen op de advertentie en een persoonlijk bericht toevoegen. Het verstuurde bod brengt je in contact met de verkoper via e-mail.

Wat zijn de kosten voor het verkopen van mijn studieboeken?

Je kunt geheel gratis gebruik maken van de diensten van Resale.nl. Resale.nl haalt zijn inkomsten uit advertenties.

Hoe kan ik een boek kopen?

Resale.nl werkt globaal op de volgende manier:

  1. Zoek via het zoekveld het studieboek dat je wilt kopen.
  2. Uit de zoekresultaten kies je het studieboek waar je geïnteresseerd in bent.
  3. Op de detailpagina van het studieboek kun je een overzicht vinden van de personen die het studieboek verkopen.
  4. Je kunt nu een bod plaatsen door op de button te klikken. Het bod wordt via e-mail aan de verkoper verzonden.
  5. De verkoper van het studieboek neemt contact met je op door een reactie te geven op het bod dat je hebt verzonden. Met de verkoper kun je gezamenlijk een prijs afspreken. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige overdracht in gedachten en voorkom dat u slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe weet ik wat ik koop?

Om te achterhalen of wat je koopt ook daadwerkelijk is wat er wordt geadverteerd is het verstandig om bij de verkoper langs te gaan en het aangebodene te bezichtigen. Doe je dit niet, dan loopt je een zeker risico. Onder het kopje ‘Hoe kan ik de kans op misbruik verkleinen’ kun je meer over dit onderwerp vinden.