Principes van internetmarketing, 5e editie met Xtra

Auteur Dave Chaffey en Fiona Ellis-Chadwick Bewerker M.A. Broekhoff en Theo Zweers Vertaler Marianne Kerkhof
Principes van internetmarketing, 5e editie met Xtra

Geen Aanbod Aanwezig

Helaas zijn er momenteel geen tweedehands aanbieders voor dit boek. Kom op een later tijdstip terug.

Product informatie

  • ISBN 9789043024556
  • ISBN 10 9043024554
  • Druk 5
  • Bindwijze Paperback

Samenvatting

Door de opkomst van het internet heeft het vak marketing zich sterk ontwikkeld. Consumenten en klanten hebben tegenwoordig een bredere keuze uit producten, diensten, prijzen en leveranciers. Producenten en dienstenleveranciers krijgen nieuwe mogelijkheden om hun activiteiten uit te breiden, en om nieuwe online marketingcommunicatietechnieken te gebruiken. Dit levert nieuwe producten,distributiemogelijkheden en communicatievormen met de klant op. De centrale vraag in het boek Principes van internetmarketing is hoe internettechnologie in het vakgebied van marketing kan worden toegepast. Bedrijven kunnen nu ook op een andere manier klanten werven, op een andere manier verkopen en op een andere manier communiceren. Dat vereist een gericht managementproces en het vraagt om het vaststellen van een ... online waardepropositie en het effectief toepassen van internettechnieken, zoals affiliate marketing en zoekmachinemarketing. Deze onderwerpen komen in dit boek uitgebreid aan bod. Principes van internetmarketing bestaat uit drie delen, die elk een verschillend aspect behandelen in het marketingproces:* de basis van internetmarketing,* de ontwikkeling van een internetmarketingstrategie,* de implementatie en evaluatie van internetmarketing. Het boek biedt een uitgebreide leidraad voor het ontwikkelen van een internetmarketingstrategie. Dit wordt gedaan aan de hand van recente modellen, gecombineerd met praktijktips. De theorie in dit boek wordt uitgebreid ondersteund met voorbeelden en figuren. Dit boek wordt geleverd met een toegangscode voor Pearson XTRA. Op deze website www.pearsonxtra.nl staat voor zowel studenten als docenten extra studiemateriaal zoals cases, vragen en uitwerkingen. Dave Chaffey is onafhankelijk internetmarketingtrainer en consultant. Hij is verbonden aan de universiteiten van Cranfield en Warwick en aan het Institute of Direct Marketing. Hij is auteur van enkele marketingbestsellers en wordt gezien als een van de vijftig marketinggoeroes in de wereld. Fiona Ellis-Chadwick is docent marketing aan de Business School van Loughborough University en lid van de Marketing and Retailing Research Group. Theo Zweers is hogeschooldocent aan de Haagse Hogeschool. Eerder leverde hij al een belangrijke bijdrage aan het boek Interactieve marketing. Mirjam Broekhoff is business analist. Zij schrijft marketingplannen en artikelen voor diverse vakbladen.

Veel gestelde vragen

Hoe werkt Resale.nl?

Je kunt op de website advertentie(s) plaatsen van de boeken die u wilt verkopen. Een potentiële koper neemt dan contact met je op om samen een prijs af te spreken en de transactie verder af te handelen. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige transactie in gedachten en voorkomt dat je slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe kom ik in contact met de verkoper?

Je kunt een reactie versturen door bij de betreffende advertentie van de verkoper op de knop ‘doe een bod’ te drukken. Je kunt nu een bod doen op de advertentie en een persoonlijk bericht toevoegen. Het verstuurde bod brengt je in contact met de verkoper via e-mail.

Wat zijn de kosten voor het verkopen van mijn studieboeken?

Je kunt geheel gratis gebruik maken van de diensten van Resale.nl. Resale.nl haalt zijn inkomsten uit advertenties.

Hoe kan ik een boek kopen?

Resale.nl werkt globaal op de volgende manier:

  1. Zoek via het zoekveld het studieboek dat je wilt kopen.
  2. Uit de zoekresultaten kies je het studieboek waar je geïnteresseerd in bent.
  3. Op de detailpagina van het studieboek kun je een overzicht vinden van de personen die het studieboek verkopen.
  4. Je kunt nu een bod plaatsen door op de button te klikken. Het bod wordt via e-mail aan de verkoper verzonden.
  5. De verkoper van het studieboek neemt contact met je op door een reactie te geven op het bod dat je hebt verzonden. Met de verkoper kun je gezamenlijk een prijs afspreken. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige overdracht in gedachten en voorkom dat u slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe weet ik wat ik koop?

Om te achterhalen of wat je koopt ook daadwerkelijk is wat er wordt geadverteerd is het verstandig om bij de verkoper langs te gaan en het aangebodene te bezichtigen. Doe je dit niet, dan loopt je een zeker risico. Onder het kopje ‘Hoe kan ik de kans op misbruik verkleinen’ kun je meer over dit onderwerp vinden.