Tien doodzonden van marketing

Auteur Ph. Kotler Vertaler Th.H.J. Tromp
Tien doodzonden van marketing

Geen Aanbod Aanwezig

Helaas zijn er momenteel geen tweedehands aanbieders voor dit boek. Kom op een later tijdstip terug.

Product informatie

  • ISBN 9789055944828
  • ISBN 10 9055944823
  • Druk 1
  • Bindwijze Paperback

Samenvatting

De marketing zit tegenwoordig in het slop. Nieuwe producten mislukken in onrustbarend tempo, en de meeste reclamecampagnes brengen bij de consument niets bijzonders teweeg. Direct mail levert nauwelijks procent respons op. De meeste producten komen over als uitwisselbare verbruiksartikelen, in plaats van als sterke merken.Geen wonder dat directies van ondernemingen de teugels van de marketingafdeling strakker gaan aanhalen. Ze willen een cijfermatige inschatting zien van het rendement op investeringen voor en na elke grote campagne. Zonder verantwoording over de te verwachten winst is, als in de kosten moet worden gesneden, het marketingbudget als eerste aan de beurt.Waarom werkt marketing niet zoals het moet? Philip Kotler, auteur van een groot aantal marketingboeken, noemt de tien grootste ... gebreken van de huidige marketingpraktijk.Kotler bespreekt elk van deze gebreken in een apart hoofdstuk. Hij begint met een lijst van signalen en symptomen die duidelijk maken of de onderneming een van deze kwalen over zichzelf afroept. Daarna noemt hij een aantal essenti verbeteringen om uw bedrijf beter te laten functioneren. Kotler noemt een reeks uitvoerbare maatregelen om de ontspoorde marketing weer op de rails te krijgen - maatregelen die hun effectiviteit al hebben bewezen. Het gaat hier niet om snelle noodreparaties, maar om langetermijnop-lossingen voor langetermijnproblemen.De tien marketingdoodzonden behandelt cruciale onderwerpen die iedere marketeer moet beheersen. Dit boek is onmisbaar voor elke onderneming en iedere marketeer die betere producten en diensten wil leveren, betere marketingplannen wil opstellen en de relaties met de klanten wil verbeteren.

Veel gestelde vragen

Hoe werkt Resale.nl?

Je kunt op de website advertentie(s) plaatsen van de boeken die u wilt verkopen. Een potentiële koper neemt dan contact met je op om samen een prijs af te spreken en de transactie verder af te handelen. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige transactie in gedachten en voorkomt dat je slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe kom ik in contact met de verkoper?

Je kunt een reactie versturen door bij de betreffende advertentie van de verkoper op de knop ‘doe een bod’ te drukken. Je kunt nu een bod doen op de advertentie en een persoonlijk bericht toevoegen. Het verstuurde bod brengt je in contact met de verkoper via e-mail.

Wat zijn de kosten voor het verkopen van mijn studieboeken?

Je kunt geheel gratis gebruik maken van de diensten van Resale.nl. Resale.nl haalt zijn inkomsten uit advertenties.

Hoe kan ik een boek kopen?

Resale.nl werkt globaal op de volgende manier:

  1. Zoek via het zoekveld het studieboek dat je wilt kopen.
  2. Uit de zoekresultaten kies je het studieboek waar je geïnteresseerd in bent.
  3. Op de detailpagina van het studieboek kun je een overzicht vinden van de personen die het studieboek verkopen.
  4. Je kunt nu een bod plaatsen door op de button te klikken. Het bod wordt via e-mail aan de verkoper verzonden.
  5. De verkoper van het studieboek neemt contact met je op door een reactie te geven op het bod dat je hebt verzonden. Met de verkoper kun je gezamenlijk een prijs afspreken. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige overdracht in gedachten en voorkom dat u slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe weet ik wat ik koop?

Om te achterhalen of wat je koopt ook daadwerkelijk is wat er wordt geadverteerd is het verstandig om bij de verkoper langs te gaan en het aangebodene te bezichtigen. Doe je dit niet, dan loopt je een zeker risico. Onder het kopje ‘Hoe kan ik de kans op misbruik verkleinen’ kun je meer over dit onderwerp vinden.