HR aan Z

Auteur Max van Liemt
HR aan Z

Geen Aanbod Aanwezig

Helaas zijn er momenteel geen tweedehands aanbieders voor dit boek. Kom op een later tijdstip terug.

Product informatie

  • ISBN 9789081733809
  • ISBN 10 908173380X
  • Druk 1
  • Bindwijze Paperback

Samenvatting

De technologische ontwikkelingen hebben een gigantische impactop het gedrag van consumenten en de concurrentiestrijd. En detoekomstige krapte op de arbeidsmarkt zorgt voor een sterkveranderende relatie tussen werkgever en werknemer. Dit vraagt omeen herontwerp van HRM. Kortom, HR aan Z. Het internet is slechts iets meer dan 5000 dagen oud, maar toch voltrekken de technologische ontwikkelingen zich met de snelheid van het licht. Iedere dag worden 2 miljard videos op YouTube bekeken, Wikipedia heeft maandelijks 400 miljoen bezoekers, iedere dag worden 90 miljoen tweets gepost (in november 2009 nog 27,3 miljoen) en Facebook heeft 550 miljoen gebruikers en 600 miljard pageviews per maand (dat is meer dan 175 miljoen per minuut). En als je dit leest, zullen deze getallen alweer verouderd zijn.Leuk ... die cijfers, maar wat heeft dat nu met HR te maken? Nou, veel (zo niet: alles). De speelgoedwinkels zetten minder om vanwege de webwinkels; de video on demand verdrijft de videotheken en email, sms en pingen nemen de plek in van de brieven en de postzegels. En naast deze digitale revolutie vergrijst en krimpt de arbeidsmarkt ook nog eens. Welke kansen en bedreigingen heeft ditvoor jouw business? Met HR aan Z worden belangrijke technologische ontwikkelingen beschreven. Deze ontwikkelingen schieten met een sneltreinvaart aan ons voorbij en hebben een gigantische impact op het gedrag en de wensen van consumenten, de concurrentiepositie, business modellen, marketing en de (ruil)relatie tussen organisaties en haar medewerkers. En met een sterk veranderende en krimpende arbeidsmarkt hoeft de noodzaak voor een herontwerp van HRM niet verder toegelicht te worden. Mede aan de hand van het ontwikkelde HR Framework wordt hier in deze uitgave concrete en praktische invulling aan gegeven. Max van Liemt (1970) heeft bijna 13 jaar werkervaring als recruitmentmanager, trainingsmanager en HR-manager. Mede dankzij zijn brede opleidingsachtergrond (sport, marketing,bedrijfseconomie) beschouwt hij HR vanuit bedrijfskundige perspectieven. Met de verkorte versie van HR aan Z heeft Max de NVP HR Future Award 2010 gewonnen.

Veel gestelde vragen

Hoe werkt Resale.nl?

Je kunt op de website advertentie(s) plaatsen van de boeken die u wilt verkopen. Een potentiële koper neemt dan contact met je op om samen een prijs af te spreken en de transactie verder af te handelen. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige transactie in gedachten en voorkomt dat je slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe kom ik in contact met de verkoper?

Je kunt een reactie versturen door bij de betreffende advertentie van de verkoper op de knop ‘doe een bod’ te drukken. Je kunt nu een bod doen op de advertentie en een persoonlijk bericht toevoegen. Het verstuurde bod brengt je in contact met de verkoper via e-mail.

Wat zijn de kosten voor het verkopen van mijn studieboeken?

Je kunt geheel gratis gebruik maken van de diensten van Resale.nl. Resale.nl haalt zijn inkomsten uit advertenties.

Hoe kan ik een boek kopen?

Resale.nl werkt globaal op de volgende manier:

  1. Zoek via het zoekveld het studieboek dat je wilt kopen.
  2. Uit de zoekresultaten kies je het studieboek waar je geïnteresseerd in bent.
  3. Op de detailpagina van het studieboek kun je een overzicht vinden van de personen die het studieboek verkopen.
  4. Je kunt nu een bod plaatsen door op de button te klikken. Het bod wordt via e-mail aan de verkoper verzonden.
  5. De verkoper van het studieboek neemt contact met je op door een reactie te geven op het bod dat je hebt verzonden. Met de verkoper kun je gezamenlijk een prijs afspreken. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige overdracht in gedachten en voorkom dat u slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe weet ik wat ik koop?

Om te achterhalen of wat je koopt ook daadwerkelijk is wat er wordt geadverteerd is het verstandig om bij de verkoper langs te gaan en het aangebodene te bezichtigen. Doe je dit niet, dan loopt je een zeker risico. Onder het kopje ‘Hoe kan ik de kans op misbruik verkleinen’ kun je meer over dit onderwerp vinden.