De moed van organisaties om zichzelf te zijn

Auteur Wim de Vries Bewerker Peter van Steensel
De moed van organisaties om zichzelf te zijn

Geen Aanbod Aanwezig

Helaas zijn er momenteel geen tweedehands aanbieders voor dit boek. Kom op een later tijdstip terug.

Product informatie

  • ISBN 9789491364006
  • ISBN 10 9491364006
  • Druk 1
  • Bindwijze Paperback

Samenvatting

Visies, ervaringen en meningen over bedrijfsidentiteit, authenticiteit, bedrijfscultuur, interne marketing, interne communicatie en marktkansen De wereld verandert als een dolle. Snelheid van beslissen is aan de orde van de dag. Om die snelle besluiten te kunnen nemen is het van belang dat je als afnemer/consument de onderlinge verschillen tussen de concurrenten snel moet kunnen herkennen. Echter, in de huidige wereld lijken producten, diensten en bedrijven steeds meer op elkaar. Hierdoor hebben de afnemers moeite om een juiste keuze te maken tussen de grote hoeveelheid aanbieders. Organisaties nemen vaak niet de tijd of hebben niet de moed om aan zelfreflectie te doen. Om op die manier hun bedrijfsauthenticiteit te ontdekken. Door die authenticiteit worden bedrijven zichtbaar en herkenbaar. ... Het proces en het antwoord hierop heb ik in mijn boek beschreven. Het vertrekpunt van mijn boek is Interne Marketing maar het uitgangspunt van Interne Marketing is de "Werkelijke" Identiteit en de bedrijfscultuur van de organisatie. In mijn boek komen deze aspecten bijeen en vormen een blauwdruk voor wat men positionering noemt. Mijn stellingname is dat de positie van een organisatie gebaseerd is op wat de onderneming werkelijk is, waar het vandaan komt, welke roots zij heeft en wat de cultuur binnen de organisatie is. Het is van belang te weten wat de mensen binnen die onderneming te weeg kunnen brengen, kennis en kunde. Wat hen bindt en boeit en hoe zij de onderneming/organisatie tot grotere hoogten kunnen laten stijgen. Dit alles onderbouwd met theoretisch modellen en praktische wenken. Een boek dat iedere ondernemer en zelfs de werknemers gelezen moeten hebben. Dat in iedere boekenkast van iedere manager en marketing en communicatie vakman/vrouw hoort te staan en dat op alle opleidingen als leidraad gebruikt moet worden. Als ze dan ook nog mijn adviezen opvolgen dan zou dat hen vleugels moeten geven. Gewoon omdat de "Werkelijke" Identiteit van organisaties een fundamenteel onderdeel is voor succes en groei. Zonder dat wordt het voor bedrijven in de huidige samenleving een moeizaam proces. Auteur Wim de Vries

Veel gestelde vragen

Hoe werkt Resale.nl?

Je kunt op de website advertentie(s) plaatsen van de boeken die u wilt verkopen. Een potentiële koper neemt dan contact met je op om samen een prijs af te spreken en de transactie verder af te handelen. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige transactie in gedachten en voorkomt dat je slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe kom ik in contact met de verkoper?

Je kunt een reactie versturen door bij de betreffende advertentie van de verkoper op de knop ‘doe een bod’ te drukken. Je kunt nu een bod doen op de advertentie en een persoonlijk bericht toevoegen. Het verstuurde bod brengt je in contact met de verkoper via e-mail.

Wat zijn de kosten voor het verkopen van mijn studieboeken?

Je kunt geheel gratis gebruik maken van de diensten van Resale.nl. Resale.nl haalt zijn inkomsten uit advertenties.

Hoe kan ik een boek kopen?

Resale.nl werkt globaal op de volgende manier:

  1. Zoek via het zoekveld het studieboek dat je wilt kopen.
  2. Uit de zoekresultaten kies je het studieboek waar je geïnteresseerd in bent.
  3. Op de detailpagina van het studieboek kun je een overzicht vinden van de personen die het studieboek verkopen.
  4. Je kunt nu een bod plaatsen door op de button te klikken. Het bod wordt via e-mail aan de verkoper verzonden.
  5. De verkoper van het studieboek neemt contact met je op door een reactie te geven op het bod dat je hebt verzonden. Met de verkoper kun je gezamenlijk een prijs afspreken. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige overdracht in gedachten en voorkom dat u slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe weet ik wat ik koop?

Om te achterhalen of wat je koopt ook daadwerkelijk is wat er wordt geadverteerd is het verstandig om bij de verkoper langs te gaan en het aangebodene te bezichtigen. Doe je dit niet, dan loopt je een zeker risico. Onder het kopje ‘Hoe kan ik de kans op misbruik verkleinen’ kun je meer over dit onderwerp vinden.