Bouwen aan Organisatie Identiteit

Auteur Tibor van Bekkum
Bouwen aan Organisatie Identiteit

Geen Aanbod Aanwezig

Helaas zijn er momenteel geen tweedehands aanbieders voor dit boek. Kom op een later tijdstip terug.

Product informatie

  • ISBN 9789491560521
  • ISBN 10 9491560522
  • Druk 1
  • Bindwijze Paperback

Samenvatting

Organisatie Identiteit speelt een centrale rol in het succes van merken en organisaties. Een vitale identiteit geeft organisaties een gedeeld, relevant en onderscheidend handelingsperspectief. Het is een voorwaarde voor een sterke reputatie, creëert concurrentievoordeel, draagt bij aan winstgevendheid en is succesfactor voor cultuurverandering. Dit boek laat zien hoe merk- en organisatievraagstukken vervlochten zijn. En hoe organisaties doelgericht en doelbewust kunnen bouwen aan hun identiteit. Met veel voorbeeldcases. 'Tibor van Bekkum positioneert organisatie identiteit in mijn ogen terecht als fundament voor waardecreatie, reputatie en verandering. De centrale rol van identiteit zal in de komende jaren alleen nog maar sterker worden met de huidige druk op organisaties rond transparantie, ...authenticiteit en stakeholder engagement.' - Professor Dr. Joep Cornelissen, hoogleraar corporate communicatie en organisatie theorie, Vrije Universiteit Amsterdam 'Eindelijk een boek dat laat zien dat het merk te belangrijk is om alleen over te laten aan marketeers. Het merk gaat iedereen binnen en buiten de organisatie aan. Het vertelt wie je bent - en waar je naar toe wil als organisatie. Dat maakt het per definitie strategisch en een onderwerp voor de CEO. Tibor schept duidelijkheid in een wereld waar vaak veel verwarring is en laat zien hoe moeilijk grijpbare concepten zoals cultuur, identiteit en merk met elkaar in verband staan. Een must read voor iedereen die zich bezig houdt met strategie, marketing en organisatieveranderingen.' - Nanne Bos, Head of Global Branding ING Over de auteur: Tibor van Bekkum is oprichter van adviesbureau Valuebridge (2011) en is gespecialiseerd in positioneringstrategie en identiteitsontwikkeling. Met Valuebridge ondersteunt hij middelgrote en grote organisaties bij het realiseren van duurzame verandering in merk en organisatie. Naast zijn advieswerk spreekt, doceert en publiceert Tibor regelmatig over corporate branding, positioneringstrategie en organisatie identiteit. Ook is hij initiatiefnemer van Het Identiteitscongres, een jaarlijks terugkerend evenement waar de laatste inzichten en inspirerende cases op het gebied van organisatie identiteit centraal staan.

Veel gestelde vragen

Hoe werkt Resale.nl?

Je kunt op de website advertentie(s) plaatsen van de boeken die u wilt verkopen. Een potentiële koper neemt dan contact met je op om samen een prijs af te spreken en de transactie verder af te handelen. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige transactie in gedachten en voorkomt dat je slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe kom ik in contact met de verkoper?

Je kunt een reactie versturen door bij de betreffende advertentie van de verkoper op de knop ‘doe een bod’ te drukken. Je kunt nu een bod doen op de advertentie en een persoonlijk bericht toevoegen. Het verstuurde bod brengt je in contact met de verkoper via e-mail.

Wat zijn de kosten voor het verkopen van mijn studieboeken?

Je kunt geheel gratis gebruik maken van de diensten van Resale.nl. Resale.nl haalt zijn inkomsten uit advertenties.

Hoe kan ik een boek kopen?

Resale.nl werkt globaal op de volgende manier:

  1. Zoek via het zoekveld het studieboek dat je wilt kopen.
  2. Uit de zoekresultaten kies je het studieboek waar je geïnteresseerd in bent.
  3. Op de detailpagina van het studieboek kun je een overzicht vinden van de personen die het studieboek verkopen.
  4. Je kunt nu een bod plaatsen door op de button te klikken. Het bod wordt via e-mail aan de verkoper verzonden.
  5. De verkoper van het studieboek neemt contact met je op door een reactie te geven op het bod dat je hebt verzonden. Met de verkoper kun je gezamenlijk een prijs afspreken. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige overdracht in gedachten en voorkom dat u slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe weet ik wat ik koop?

Om te achterhalen of wat je koopt ook daadwerkelijk is wat er wordt geadverteerd is het verstandig om bij de verkoper langs te gaan en het aangebodene te bezichtigen. Doe je dit niet, dan loopt je een zeker risico. Onder het kopje ‘Hoe kan ik de kans op misbruik verkleinen’ kun je meer over dit onderwerp vinden.