Product informatie
- ISBN 9789048419272
- ISBN 10 9048419271
- Druk 1
- Bindwijze Paperback
- Taal Engels
- Uitgever Free Musketeers
- Onderwerpen Marketing Reclame
Samenvatting
The time has come for a radical paradigm shift in branding as we know it. Where, in the past, branding has seemed mainly focused on fulfilling hedonistic individual needs, it’s gradually becoming clear: people are waiting for brands to help them help others. And, in doing so, these so-called “Meaningful Prosocial Brands” help fulfill a basic, strong and growing need: the need to live a meaningful life. This book, based on extensive research in the world’s 16 biggest economies, unveils new insights and practical knowledge that can make your brand grow and bring about a huge positive impact on our world. “Soon, kindness will be a gobal brand, bridging the chasm between compassion and commerce, and prosocialism will carry the day. Mark Woerde and his 24,000 friendly people have brought a new eth ...ical dimension to the world of advertising!” – Professor Dirk Salomons, Director of the Program for Humanitarian Affairs at the School of International Public Affairs, Columbia University. “Mark Woerde shows how to use power of brands to make the world a better place - one of the most inspiring books I know!” – Kate Roberts, Founder of YouthAIDS and Five & Alive, Vice President PSI.org and “Young Global Leader of the World 2007” by The World Economic Forum. “Here’s a book that might help you look your children in the eye. People are looking for brands to positively contribute to society and they’ll vote for them with their money. It turns out you can make money and make a difference at the same time.” – Craig Davis, Chief Creative Officer Publicis Mojo Australia and New Zealand, Ex-CCO JWT worldwide, Founder of Brandkarma.com Just imagine what would happen if even a fraction of the US $450 billion spent annually on advertising, instead, went into prosocial marketing? Thank you for picking up this book! It would also be great if you could help spread the word so the concepts contained in the book reach as many business leaders as possible. Please visit letsheal.org, an Amsterdam based independent non-profit organization aimed at providing insights in how to transform brands into Meaningful Prosocial Brands. Free download on Letsheal.org 1 of the 24,000 warnings in this book: “It’s important to understand that any value this brings to the brand can be easily undermined by questionable business practices. Being prosocial not only means to be generous in spending your money, but also to be responsible in how you make it.” – Matthias Stausberg, Head of Public Affairs & Media Relations and Spokesperson United Nations Global Compact
Meer boeken van uitgever Free Musketeers
Meer boeken met de onderwerpen Marketing en Reclame
Veel gestelde vragenmeer antwoorden
Hoe werkt Resale.nl?
Je kunt op de website advertentie(s) plaatsen van de boeken die u wilt verkopen. Een potentiële koper neemt dan contact met je op om samen een prijs af te spreken en de transactie verder af te handelen. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige transactie in gedachten en voorkomt dat je slachtoffer wordt van oplichting.
Hoe kom ik in contact met de verkoper?
Je kunt een reactie versturen door bij de betreffende advertentie van de verkoper op de knop ‘doe een bod’ te drukken. Je kunt nu een bod doen op de advertentie en een persoonlijk bericht toevoegen. Het verstuurde bod brengt je in contact met de verkoper via e-mail.
Wat zijn de kosten voor het verkopen van mijn studieboeken?
Je kunt geheel gratis gebruik maken van de diensten van Resale.nl. Resale.nl haalt zijn inkomsten uit advertenties.
Hoe kan ik een boek kopen?
Resale.nl werkt globaal op de volgende manier:
- Zoek via het zoekveld het studieboek dat je wilt kopen.
- Uit de zoekresultaten kies je het studieboek waar je geïnteresseerd in bent.
- Op de detailpagina van het studieboek kun je een overzicht vinden van de personen die het studieboek verkopen.
- Je kunt nu een bod plaatsen door op de button te klikken. Het bod wordt via e-mail aan de verkoper verzonden.
- De verkoper van het studieboek neemt contact met je op door een reactie te geven op het bod dat je hebt verzonden. Met de verkoper kun je gezamenlijk een prijs afspreken. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige overdracht in gedachten en voorkom dat u slachtoffer wordt van oplichting.
Hoe weet ik wat ik koop?
Om te achterhalen of wat je koopt ook daadwerkelijk is wat er wordt geadverteerd is het verstandig om bij de verkoper langs te gaan en het aangebodene te bezichtigen. Doe je dit niet, dan loopt je een zeker risico. Onder het kopje ‘Hoe kan ik de kans op misbruik verkleinen’ kun je meer over dit onderwerp vinden.
Kopers over Resale.nl
bart van gijsel
"Ik ben erg tevreden over deze verkoper de familie thus. Goede snelle levering."
Patrice Michel
"De verkoper heeft er alles aan gedaan om het door mij bestelde product zo snel mogelijk naar mij toe te krijgen. Heeft me van iedere stap op de hoogte ..."
marjolein
"Besteeling snel bezorg, in goede staat net zoals beschrijving en goede communicatie met verkoper!"
marjolein
"Goed contact, snel en in goede orde ontvangen. Staat van het boek was zo goed als nieuw!"
hilda1
"goede medewerking en hulp dank u wel"
Tineke
"Het bestelde werd netjes en snel afgeleverd. De prijs was goed."
stacy
"Goed verpaktBoek ziet er mooi uit"
elisa
"Goede levering alleen jammer dat er niet bij was gezet dat er al in geschreven was"
Elly
"Verkoper reageerde snel op mijn emails en heeft ook het boek snel opgestuurd.Het boek was niet van nieuw te onderscheiden. Was waarschijnlijk niet gebruikt. ..."
Gerard+[2]
"Prettig contact gehad en goed zaken kunnen doen."