Brand-id

Auteur Wil Michels en Ineke Huyskens
Brand-id

Geen Aanbod Aanwezig

Helaas zijn er momenteel geen tweedehands aanbieders voor dit boek. Kom op een later tijdstip terug.

Product informatie

  • ISBN 9789058713971
  • ISBN 10 9058713970
  • Druk 1
  • Bindwijze Paperback

Samenvatting

Inspiratieboek voor creatief denkenAlbert Einstein zei ooit: `Logica brengt je van A naar B, creativiteit brengt je overal!. Sterker nog; creativiteit is voor organisaties tegenwoordig niet eens meer een keuze, maar puur lijfsbehoud. Anders zullen innovatieve bedrijven die wél aandacht besteden aan creatief denken, hun plaats innemen. Toch is het zo dat veel organisaties nog steeds heel weinig tijd aan creativiteit besteden, en daardoor grote kansen missen. Want waarom is het zo belangrijk om creativiteit in je organisatie in te zetten? Hoe benut je de kracht van het kansdenken? Hoe manage je creativiteit? Dit boek bespreekt al deze vragen. En vertelt u ook hoe u met creatief denken begint. De auteurs nemen u bovendien mee naar de world of brands. Brand-id Inspiratieboek voor ... creatief denken staat verder vol met inspirerende opdrachten én het vertelt hoe je een creatieve sessie inricht. Brand-id is het complete boek over creativiteit en branding. Echt een must voor elk modern, creatief en competitief bedrijf dat het beste uit zichzelf en haar mensen wil halen!Dit boek is niet voor mensen die:Alles in hokjes willen stoppen Het kind in zichzelf met het badwater wegspoelen Gelukkig worden door te willen zijn als ieder ander Zich maandag al verheugen op de koopzondag Een avonturenreis kopen bij een reisbureau Weten dat er een verschil is tussen droom en daad Al 10 jaar dezelfde baan hebben die ze eigenlijk al 9 jaar niet meer leuk vinden Denken dat alles wat op het journaal komt waar is Al hun geld opzij zetten voor mogelijke tegenslagen in de toekomst Rennen om nergens te komen Continu plannen maken maar nooit in actie komen Het bestek in de afwasmachine strikt gescheiden houden Denken dat je met je ogen dicht niets ziet Iedere zondag bij hun schoonouders op visite gaan Antwoorden met `ja, maar\' Geloven dat je verse jus uit een pak kunt kopen Bang zijn voor beren op de weg Denken dat fantasieën geen werkelijkheid zijn Proberen de werkelijkheid in procedures te vatten Problemen uit het verleden interessanter vinden dan kansen in de toekomst Alleen iets laten meetellen als het te meten valt Geloven dat dromen bedrog zijn.

Veel gestelde vragen

Hoe werkt Resale.nl?

Je kunt op de website advertentie(s) plaatsen van de boeken die u wilt verkopen. Een potentiële koper neemt dan contact met je op om samen een prijs af te spreken en de transactie verder af te handelen. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige transactie in gedachten en voorkomt dat je slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe kom ik in contact met de verkoper?

Je kunt een reactie versturen door bij de betreffende advertentie van de verkoper op de knop ‘doe een bod’ te drukken. Je kunt nu een bod doen op de advertentie en een persoonlijk bericht toevoegen. Het verstuurde bod brengt je in contact met de verkoper via e-mail.

Wat zijn de kosten voor het verkopen van mijn studieboeken?

Je kunt geheel gratis gebruik maken van de diensten van Resale.nl. Resale.nl haalt zijn inkomsten uit advertenties.

Hoe kan ik een boek kopen?

Resale.nl werkt globaal op de volgende manier:

  1. Zoek via het zoekveld het studieboek dat je wilt kopen.
  2. Uit de zoekresultaten kies je het studieboek waar je geïnteresseerd in bent.
  3. Op de detailpagina van het studieboek kun je een overzicht vinden van de personen die het studieboek verkopen.
  4. Je kunt nu een bod plaatsen door op de button te klikken. Het bod wordt via e-mail aan de verkoper verzonden.
  5. De verkoper van het studieboek neemt contact met je op door een reactie te geven op het bod dat je hebt verzonden. Met de verkoper kun je gezamenlijk een prijs afspreken. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige overdracht in gedachten en voorkom dat u slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe weet ik wat ik koop?

Om te achterhalen of wat je koopt ook daadwerkelijk is wat er wordt geadverteerd is het verstandig om bij de verkoper langs te gaan en het aangebodene te bezichtigen. Doe je dit niet, dan loopt je een zeker risico. Onder het kopje ‘Hoe kan ik de kans op misbruik verkleinen’ kun je meer over dit onderwerp vinden.