SECOND SIGHT 2011... AND BEYOND

Auteur Andrea Wiegman en Jan Bletz
SECOND SIGHT 2011... AND BEYOND

Geen Aanbod Aanwezig

Helaas zijn er momenteel geen tweedehands aanbieders voor dit boek. Kom op een later tijdstip terug.

Product informatie

  • ISBN 9789491131011
  • ISBN 10 949113101X
  • Druk 1
  • Bindwijze Paperback

Samenvatting

Trends en toekomstverwachtingen voor 2011... and beyond In het jaarboek 2011... and beyond geven 121 trendprofessionals uit binnen- en buitenland hun visie op de tokomst. 2011 wordt volgens hen een jaar waarin de economische crisis zich nadrukkelijker laat voelen dan in 2010. De polarisatie in de samenleving neemt toe. Zeker gevoelsmatig zal de crisis veel zwaarder zijn dan in 2010. Deze 'gevoelscrisis' zal zich bovendien niet alleen beperken tot het economische domein: de milieucrisis, de onevenwichtige welvaartsverdeling, het afnemende vertrouwen in de overheid en andere problemen laten zich in 2011 gelden, meer nog dan in 2010. De behoefte aan verandering wordt breed gedragen, maar er is grote onenigheid over wat er precies moet gebeuren. In het beste geval is 2011 een overgangsjaar, ... dat een betere periode inluidt. Misschien is alle onrust wel een voorbode van een betere samenleving. Beter, dat wil zeggen een samenleving die het kan stellen zonder de harde, neoliberale tucht van de markt én zonder de rigide aansturing die van veel huidige bedrijven en organisaties. Een samenleving die duurzamer is dan de huidige. Een netwerksamenleving ook, waarin de 'wisdom of crowds' veel beter tot uitdrukking komt. In het nieuwe jaarboek van Second Sight blikken 121 trendprofessionals vooruit op deze nieuwe samenleving. Verder in het jaarboek: - Wat is in en wat is uit in 2011?- Kleuren in 2011 volgens de Foresee Color & Design Group van Akzo Nobel- Interviews met Piers Fawkes (PFSK), Lode Schaeffer (Indie/Ben & Jerry's) en Adam Katz (The Limits of Fun/Levi's Workshops)- Voorspellingen en toekomstscenario's: het onderwijs, e-Commerce, food, technologie, duurzaamheid, marketing & media, health, de netwerksamenleving en de organisatie van de toekomst - Trendanalyses van 121 trendprofessionals, onder wie nationale en internationale trendwatchers en -forecasters als Adjiedj Bakas, Carl Rohde, Hilde Roothart, Justien Marseille, David Carlson (David Report) en Rolf Jensen (The Dream Company), wetenschappers als Jan Latten (UvA), Jaap Koelewijn (Nyenrode), Wim de Ridder (TU Twente) en andere tientallen visionairs, van Anneke Ammerlaan (Ammerlaan Food) tot Milou van Rossum (Moderedactrice de Volkskrant) en van Tony Bosma (Ordina) tot Boris Veldhuijzen van Zanten (The Next Web). Nadere informatie: Second Sightinfo@secondsight.nlTel. 020 470 74 44www.secondsight.nl

Veel gestelde vragen

Hoe werkt Resale.nl?

Je kunt op de website advertentie(s) plaatsen van de boeken die u wilt verkopen. Een potentiële koper neemt dan contact met je op om samen een prijs af te spreken en de transactie verder af te handelen. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige transactie in gedachten en voorkomt dat je slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe kom ik in contact met de verkoper?

Je kunt een reactie versturen door bij de betreffende advertentie van de verkoper op de knop ‘doe een bod’ te drukken. Je kunt nu een bod doen op de advertentie en een persoonlijk bericht toevoegen. Het verstuurde bod brengt je in contact met de verkoper via e-mail.

Wat zijn de kosten voor het verkopen van mijn studieboeken?

Je kunt geheel gratis gebruik maken van de diensten van Resale.nl. Resale.nl haalt zijn inkomsten uit advertenties.

Hoe kan ik een boek kopen?

Resale.nl werkt globaal op de volgende manier:

  1. Zoek via het zoekveld het studieboek dat je wilt kopen.
  2. Uit de zoekresultaten kies je het studieboek waar je geïnteresseerd in bent.
  3. Op de detailpagina van het studieboek kun je een overzicht vinden van de personen die het studieboek verkopen.
  4. Je kunt nu een bod plaatsen door op de button te klikken. Het bod wordt via e-mail aan de verkoper verzonden.
  5. De verkoper van het studieboek neemt contact met je op door een reactie te geven op het bod dat je hebt verzonden. Met de verkoper kun je gezamenlijk een prijs afspreken. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige overdracht in gedachten en voorkom dat u slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe weet ik wat ik koop?

Om te achterhalen of wat je koopt ook daadwerkelijk is wat er wordt geadverteerd is het verstandig om bij de verkoper langs te gaan en het aangebodene te bezichtigen. Doe je dit niet, dan loopt je een zeker risico. Onder het kopje ‘Hoe kan ik de kans op misbruik verkleinen’ kun je meer over dit onderwerp vinden.