Integrated marketing communications

Auteur David Pickton
Integrated marketing communications

Geen Aanbod Aanwezig

Helaas zijn er momenteel geen tweedehands aanbieders voor dit boek. Kom op een later tijdstip terug.

Product informatie

  • ISBN 9780273625131
  • ISBN 10 0273625136

    Samenvatting

    Integrated Marketing Communications is an exciting European based text covering all elements of marketing communications. Unlike many marketing communications texts Integrated Marketing Communications, as its title suggests, takes an explicitly integrated approach to the subject. Whilst a number of the chapters have been contributed by experts in their field, David Pickton and Amanda Broderick have created a comprehensive and cohesive textbook. The result is a textbook with excellent pedagogy and a unified style and approach. The lively text design, European approach, use of colour and comprehensive coverage of the marketing communications mix elements make it ideal for all students and lecturers in this popular and growing area. The book is suitable for use on general marketing communications ... modules and in more specialist areas such as advertising, public relations, sales promotions and direct marketing.Key Features of Integrated Marketing Communications: *a logical structure around the three key models of marketing communications, the wheel of integrated marketing communications, the marketing communications process model and the model of intergrated marketing communications pla;*applied - each chapter contains a wealth of real-world examples. In addition viewpoint sections contain articles from leading practitioners and academics in the field including, Susan Douglas, New York Stern University, James Best, BMP DDB, Steve Almond at Barclaycard, Matti Alderson at the Advertising Standards Authority and Richard Webber of Experian. *full of relevant case material covering a wide variety of sectors and marketing scenarios. Each chapter contains 2-3 In View sections. *packed with pedagogical features Integrated Marketing Communications is produced in 2 colour with a user-friendly text design. Each chapter contains: a viewpoint written by an expert in the field, objectives and chapter summaries, self-review and discussion questions. Key elements are highlighted to guide students through the content and stimulate further thought. Text features include: Need to Knows, Food for Thoughts, Warnings and a marginal and end of book glossary.;*unprecedented coverage of all elements of the marketing communications mix with separate chapters covering internet marketing, ethical issues, international marketing communications, direct and database, creative, organisational issues, customer contact management, image and brand management and measuring integrated marketing communications. *a UNIQUE chapter covering production issues within marketing communications. *complete with a comprehensive supplements package including lecturer's resource manual, with powerpoints and website. Amanda Broderick is a Lecturer in Marketing and Director of the MSc Marketing Management at Aston University Business School. Her main research and teaching expertise is in International Targeted Communications and her consultancy and industrial experience lies within this field.David Pickton is Principal Lecturer and Deputy to Head of Marketing Department at De Montfort University. He has many years experience of lecturing, consultancy and business, working on both sides of the fence for clients and agencies.

    Veel gestelde vragen

    Hoe werkt Resale.nl?

    Je kunt op de website advertentie(s) plaatsen van de boeken die u wilt verkopen. Een potentiële koper neemt dan contact met je op om samen een prijs af te spreken en de transactie verder af te handelen. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige transactie in gedachten en voorkomt dat je slachtoffer wordt van oplichting.

    Hoe kom ik in contact met de verkoper?

    Je kunt een reactie versturen door bij de betreffende advertentie van de verkoper op de knop ‘doe een bod’ te drukken. Je kunt nu een bod doen op de advertentie en een persoonlijk bericht toevoegen. Het verstuurde bod brengt je in contact met de verkoper via e-mail.

    Wat zijn de kosten voor het verkopen van mijn studieboeken?

    Je kunt geheel gratis gebruik maken van de diensten van Resale.nl. Resale.nl haalt zijn inkomsten uit advertenties.

    Hoe kan ik een boek kopen?

    Resale.nl werkt globaal op de volgende manier:

    1. Zoek via het zoekveld het studieboek dat je wilt kopen.
    2. Uit de zoekresultaten kies je het studieboek waar je geïnteresseerd in bent.
    3. Op de detailpagina van het studieboek kun je een overzicht vinden van de personen die het studieboek verkopen.
    4. Je kunt nu een bod plaatsen door op de button te klikken. Het bod wordt via e-mail aan de verkoper verzonden.
    5. De verkoper van het studieboek neemt contact met je op door een reactie te geven op het bod dat je hebt verzonden. Met de verkoper kun je gezamenlijk een prijs afspreken. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige overdracht in gedachten en voorkom dat u slachtoffer wordt van oplichting.

    Hoe weet ik wat ik koop?

    Om te achterhalen of wat je koopt ook daadwerkelijk is wat er wordt geadverteerd is het verstandig om bij de verkoper langs te gaan en het aangebodene te bezichtigen. Doe je dit niet, dan loopt je een zeker risico. Onder het kopje ‘Hoe kan ik de kans op misbruik verkleinen’ kun je meer over dit onderwerp vinden.