The Psychology of Language

Auteur Trevor A. Harley
The Psychology of Language

Geen Aanbod Aanwezig

Helaas zijn er momenteel geen tweedehands aanbieders voor dit boek. Kom op een later tijdstip terug.

Product informatie

  • ISBN 9781841693828
  • ISBN 10 1841693820

    Samenvatting

    The Psychology of Language, 3rd edition is a thorough revision and update of the popular second edition. It contains everything the student needs to know about the psychology of language including how we acquire, understand, produce, and store language. The new edition contains new chapters on how children learn to read, and how language is used in everyday settings. It also describes recent research on the impact of new techniques of brain imaging. The text is comprehensive and written in a lively and accessible style. It covers all the main topics in this complex field, focusing on reading, writing, speaking, and listening in both adult and child language. There is an emphasis on language processing as well as language production and coverage on the social basis of language.The text includes ... recent connectionist models of language, describing complex ideas in a clear and approachable manner. Following a strong developmental theme, the text describes how children acquire language (sometimes more than one), and also how they learn to read. The Psychology of Language also demonstrates how language is related to the brain and to other aspects of cognition. For the first time a CD-Rom of supplementary materials will be available to accompany the textbook, which will include: chapter by chapter lecture slides; an interactive chapter by chapter multiple-choice question test bank; and multiple-choice questions in paper and pen format. The Psychology of Language assumes no prior knowledge other than a grounding in the basic concepts of cognitive psychology. This third edition of this best-selling textbook will be essential reading for any student studying cognition, psycholinguistics or the psychology of language. It will also be useful for those on speech and language therapy courses.

    Veel gestelde vragen

    Hoe werkt Resale.nl?

    Je kunt op de website advertentie(s) plaatsen van de boeken die u wilt verkopen. Een potentiële koper neemt dan contact met je op om samen een prijs af te spreken en de transactie verder af te handelen. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige transactie in gedachten en voorkomt dat je slachtoffer wordt van oplichting.

    Hoe kom ik in contact met de verkoper?

    Je kunt een reactie versturen door bij de betreffende advertentie van de verkoper op de knop ‘doe een bod’ te drukken. Je kunt nu een bod doen op de advertentie en een persoonlijk bericht toevoegen. Het verstuurde bod brengt je in contact met de verkoper via e-mail.

    Wat zijn de kosten voor het verkopen van mijn studieboeken?

    Je kunt geheel gratis gebruik maken van de diensten van Resale.nl. Resale.nl haalt zijn inkomsten uit advertenties.

    Hoe kan ik een boek kopen?

    Resale.nl werkt globaal op de volgende manier:

    1. Zoek via het zoekveld het studieboek dat je wilt kopen.
    2. Uit de zoekresultaten kies je het studieboek waar je geïnteresseerd in bent.
    3. Op de detailpagina van het studieboek kun je een overzicht vinden van de personen die het studieboek verkopen.
    4. Je kunt nu een bod plaatsen door op de button te klikken. Het bod wordt via e-mail aan de verkoper verzonden.
    5. De verkoper van het studieboek neemt contact met je op door een reactie te geven op het bod dat je hebt verzonden. Met de verkoper kun je gezamenlijk een prijs afspreken. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige overdracht in gedachten en voorkom dat u slachtoffer wordt van oplichting.

    Hoe weet ik wat ik koop?

    Om te achterhalen of wat je koopt ook daadwerkelijk is wat er wordt geadverteerd is het verstandig om bij de verkoper langs te gaan en het aangebodene te bezichtigen. Doe je dit niet, dan loopt je een zeker risico. Onder het kopje ‘Hoe kan ik de kans op misbruik verkleinen’ kun je meer over dit onderwerp vinden.