Social media en projectcommunicatie Communicatie Dossier 35

Redacteur Ria Harmelink Auteur Jan-Jelle van Hasselt
Social media en projectcommunicatie Communicatie Dossier 35

Geen Aanbod Aanwezig

Helaas zijn er momenteel geen tweedehands aanbieders voor dit boek. Kom op een later tijdstip terug.

Product informatie

  • ISBN 9789013097603
  • ISBN 10 901309760X
  • Druk 1
  • Bindwijze Paperback

Samenvatting

In razend tempo veroveren social media een plek in het communicatielandschap. Het is niet langer meer het domein van computernerds, maar een nieuwe manier om verbindingen te maken met personen of groepen binnen en buiten organisaties. Met een nieuwe dynamiek: de basis is weliswaar informatie-uitwisseling via de formele projectmedia, maar de betekenisgeving vindt plaats in discussies in social media of daaromheen. Het bepalen van de discussie of het sturen ervan vanuit het project is een illusie. Wat betekent deze ontwikkeling voor projectcommunicatie en de manier waarop de projectorganisatie contacten met de omgeving onderhoudt? En hoe te komen tot een strategisch doordachte en onderbouwde inzet van social media bij de communicatie van projecten? Op al deze vragen wordt in dit Communicatie ... dossier het antwoord gegeven. Met praktijkcases, voorbeelden en een checklist, gebaseerd op het in dit dossier gepresenteerde model. Jan Jelle van Hasselt is mede-eigenaar van Wit Communicatieadviseurs in Amsterdam, dat hij samen met Huib Koeleman en Ronald Schepers in 2007 oprichtte. Hij beschikt over ruim twintig jaar ervaring in advieswerk en communicatie. Met afgeronde studies bedrijfskunde en rechten als bagage, plaatst hij communicatie steeds in het bredere organisatieperspectief. Zijn specialismen zijn corporate communicatie, verandercommunicatie en projectcommunicatie. In 2000 behaalde hij de Master-titel in Corporate Communications aan de Erasmus Universiteit.Hij heeft diverse publicaties op zijn naam staan op het gebied van verandercommunicatie, intranet, interne- en projectcommunicatie. In 2006 verscheen van zijn hand bij Kluwer het Communicatie dossier Bruggen Bouwen. Communicatie van projecten en programma's. Hij levert regelmatig bijdragen aan de tijdschriften Communicatie en Interne Communicatie. Daarnaast is hij bestuurslid van Logeion, vereniging voor communicatie, en jurylid van de Galjaardprijs voor overheidscommunicatie. E-mail: janjelle.van.hasselt@Witcommunicatie.nlTwitter: @JanjelleLinkedIn: http://nl.linkedin.com/pub/jan-jelle-van-hasselt/0/5a1/612

Veel gestelde vragen

Hoe werkt Resale.nl?

Je kunt op de website advertentie(s) plaatsen van de boeken die u wilt verkopen. Een potentiële koper neemt dan contact met je op om samen een prijs af te spreken en de transactie verder af te handelen. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige transactie in gedachten en voorkomt dat je slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe kom ik in contact met de verkoper?

Je kunt een reactie versturen door bij de betreffende advertentie van de verkoper op de knop ‘doe een bod’ te drukken. Je kunt nu een bod doen op de advertentie en een persoonlijk bericht toevoegen. Het verstuurde bod brengt je in contact met de verkoper via e-mail.

Wat zijn de kosten voor het verkopen van mijn studieboeken?

Je kunt geheel gratis gebruik maken van de diensten van Resale.nl. Resale.nl haalt zijn inkomsten uit advertenties.

Hoe kan ik een boek kopen?

Resale.nl werkt globaal op de volgende manier:

  1. Zoek via het zoekveld het studieboek dat je wilt kopen.
  2. Uit de zoekresultaten kies je het studieboek waar je geïnteresseerd in bent.
  3. Op de detailpagina van het studieboek kun je een overzicht vinden van de personen die het studieboek verkopen.
  4. Je kunt nu een bod plaatsen door op de button te klikken. Het bod wordt via e-mail aan de verkoper verzonden.
  5. De verkoper van het studieboek neemt contact met je op door een reactie te geven op het bod dat je hebt verzonden. Met de verkoper kun je gezamenlijk een prijs afspreken. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige overdracht in gedachten en voorkom dat u slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe weet ik wat ik koop?

Om te achterhalen of wat je koopt ook daadwerkelijk is wat er wordt geadverteerd is het verstandig om bij de verkoper langs te gaan en het aangebodene te bezichtigen. Doe je dit niet, dan loopt je een zeker risico. Onder het kopje ‘Hoe kan ik de kans op misbruik verkleinen’ kun je meer over dit onderwerp vinden.