Kwaliteit van dienstverlening

Auteur S. Boomsma en A. van Borredam
Kwaliteit van dienstverlening

Geen Aanbod Aanwezig

Helaas zijn er momenteel geen tweedehands aanbieders voor dit boek. Kom op een later tijdstip terug.

Product informatie

  • ISBN 9789014096131
  • ISBN 10 9014096135
  • Druk 4
  • Bindwijze Paperback

Samenvatting

Uw organisatie kan zich onderscheiden door een klantgerichte dienstverlening. Een continue optimalisering van de kwaliteit van de totale dienstverlening is dan wel noodzakelijk. Kwaliteit van dienstverlening is bedoeld voor iedere manager die dit inziet en die hier ook werk van wil maken.

Klantgerichtheid is het centrale thema in dit standaardwerk. Het slaat een brug tussen marketing, kwaliteit en management door het persoonlijke aspect in dienstverlening te benadrukken. Want dienstverlening is en blijft mensenwerk.

Wat is de betekenis van kwaliteit voor een dienstverlenende organisatie? Antwoord hierop krijgt u in deel I. Het kwaliteitsbegrip en de specifieke kenmerken van dienstenkwaliteit worden in dit deel behandeld. Het meetbaar maken van dienstenkwaliteit staat centraal ... in deel II. Medewerkersonderzoek, klantenonderonderzoek en de diensten balanced scorecard komen hier uitgebreid aan de orde. Het laatste deel behandelt de managementimplicaties. Hoe kunt u kwaliteitsmanagement toepassen en wat betekent dit voor de organisatie?

In deze vierde druk wordt uiteraard ook ingegaan op de recente wijzigingen van ISO 9001:2000 en in het INK-managementmodel. Ontwikkelingen die niet alleen kwaliteitsmanagers aangaan. Kwaliteit is een algemene verantwoordelijkheid van het topmanagement. Kwaliteit van dienstverlening is hiermee onmisbaar voor iedere manager die serieus werk wil maken van klantgerichtheid binnen zijn organisatie. Profit of non-profit.

Veel gestelde vragen

Hoe werkt Resale.nl?

Je kunt op de website advertentie(s) plaatsen van de boeken die u wilt verkopen. Een potentiële koper neemt dan contact met je op om samen een prijs af te spreken en de transactie verder af te handelen. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige transactie in gedachten en voorkomt dat je slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe kom ik in contact met de verkoper?

Je kunt een reactie versturen door bij de betreffende advertentie van de verkoper op de knop ‘doe een bod’ te drukken. Je kunt nu een bod doen op de advertentie en een persoonlijk bericht toevoegen. Het verstuurde bod brengt je in contact met de verkoper via e-mail.

Wat zijn de kosten voor het verkopen van mijn studieboeken?

Je kunt geheel gratis gebruik maken van de diensten van Resale.nl. Resale.nl haalt zijn inkomsten uit advertenties.

Hoe kan ik een boek kopen?

Resale.nl werkt globaal op de volgende manier:

  1. Zoek via het zoekveld het studieboek dat je wilt kopen.
  2. Uit de zoekresultaten kies je het studieboek waar je geïnteresseerd in bent.
  3. Op de detailpagina van het studieboek kun je een overzicht vinden van de personen die het studieboek verkopen.
  4. Je kunt nu een bod plaatsen door op de button te klikken. Het bod wordt via e-mail aan de verkoper verzonden.
  5. De verkoper van het studieboek neemt contact met je op door een reactie te geven op het bod dat je hebt verzonden. Met de verkoper kun je gezamenlijk een prijs afspreken. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige overdracht in gedachten en voorkom dat u slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe weet ik wat ik koop?

Om te achterhalen of wat je koopt ook daadwerkelijk is wat er wordt geadverteerd is het verstandig om bij de verkoper langs te gaan en het aangebodene te bezichtigen. Doe je dit niet, dan loopt je een zeker risico. Onder het kopje ‘Hoe kan ik de kans op misbruik verkleinen’ kun je meer over dit onderwerp vinden.