Media Policy for the Digital Age

Auteur The Netherlands Scientific Council for Government Policy
Media Policy for the Digital Age

Geen Aanbod Aanwezig

Helaas zijn er momenteel geen tweedehands aanbieders voor dit boek. Kom op een later tijdstip terug.

Product informatie

  • ISBN 9789053568262
  • ISBN 10 9053568263
  • Druk 1
  • Bindwijze Paperback

Samenvatting

Contents - 6[-]Preface - 10[-]1 Introduction and abstract - 12[-]2 Media and society: some general reflections - 18[-] 2.1 A dynamic but complex media landscape - 18[-] 2.2 Fast commercial marketplace, slow government response - 19[-] 2.3 Aims and scope of the report - 20[-] 2.4 Definitions of the media landscape - 21[-] 2.5 Values that inspire and legitimate the definition of public interests - 21[-] 2.5.1 Freedom and equality - 21[-] 2.5.2 Accessibility - 22[-] 2.5.3 Independence - 22[-] 2.5.4 Pluralism - 22[-]3 A changing landscape: short overview of the dominant trends - 24[-] 3.1 Major characteristics of the media landscape in the digital age - 25[-] 3.2 Will traditional values do? a fresh look and the need for a broader perspective - 26[-]4 A short history of the dutch broadcasting ... policy - 30[-] 4.1 Early commercial days - 30[-] 4.2 Perceived scarcity - 31[-] 4.3 Post second world war - 31[-] 4.4 The 1960s - commercial pressure from the north sea - 32[-] 4.5 New broadcasting law 1967 - 33[-] 4.6 Policy in the 1970s - 34[-] 4.7 Different structure for regional broadcasting - 34[-] 4.8 Pseudo-commercialism and increasing domestic competition - 34[-] 4.9 More competition from abroad - 35[-] 4.10 Scientific council report 1982 - 36[-] 4.11 1987 and further: the new media law and its later modifications - 36[-]5 Other domains of media policy - 40[-] 5.1 Broadcast policy in 2005 - 40[-] 5.2 Commercial broadcasting - 41[-] 5.3 Press policy in 2005 - 41[-] 5.4 Cable policy in 2005 - 41[-] 5.5 Policy for new media in 2005 - 41[-] 5.6 Media concentration in 2005 - 42[-]6 Infrastructure in the netherlands: challenges and policy questions - 44[-] 6.1 Digitalisation and technological convergence - 45[-] 6.1.1 Digitalisation - 45[-] 6.1.2 Technological convergence - 46[-] 6.1.3 Spectrum scarcity - 46[-] 6.2 Related policy questions - 47[-] 6.3 Economic consequences - 47[-] 6.4 Summing up: robust trends and uncertain developments - 48[-] 6.5 Conclusions - 49[-]7 The media landscape: an institutional perspective on change - 52[-] 7.1 International landscape - 52[-] 7.2 National landscape - 54[-] 7.3 The role of the dutch government - 56[-] 7.4 Fragmented supervision - 58[-] 7.5 Content providers to the media landscape - 59[-] 7.5.1 Quality as a public interest - 61[-]8 a new paradigm: a functional approach to the media landscape - 64[-] 8.1 Reasons for renewal - 65[-] 8.1.1 future-proof policymaking - 65[-] 8.1.2 the relevance of values - 66[-] 8.1.3 hybridisation - 66[-] 8.2 The strategic matrix - combining functions with values - 67[-] 8.3 Defining the functions in detail - 68[-] 8.3.1 News provision - 68[-] 8.3.2 Opinion and debate - 68[-] 8.3.3 Entertainment - 69[-] 8.3.4 Arts and culture (and education) - 69[-] 8.3.5 Specialised information - 69[-] 8.3.6 Advertising and public relations (persuasive information or communication) - 70[-] 8.4 Using a functional approach to develop dutch media policy - 71[-] 8.5 More explicit and precise legitimation for public broadcasting is needed - 73[-] 8.6 Values, risks and priorities: a functional analysis of the media landscape - 74[-] 8.7 Government media policy: the need for selective and cautious involvement - 74[-] 8.8 Specific recommendations - 76[-] 8.9 Rethinking public broadcasting - 77[-] 8.9.1 Questions - 77[-] 8.9.2 Answers - 78[-] 8.9.3 Closing remarks - 80[-]Bibliography - 84

Veel gestelde vragen

Hoe werkt Resale.nl?

Je kunt op de website advertentie(s) plaatsen van de boeken die u wilt verkopen. Een potentiële koper neemt dan contact met je op om samen een prijs af te spreken en de transactie verder af te handelen. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige transactie in gedachten en voorkomt dat je slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe kom ik in contact met de verkoper?

Je kunt een reactie versturen door bij de betreffende advertentie van de verkoper op de knop ‘doe een bod’ te drukken. Je kunt nu een bod doen op de advertentie en een persoonlijk bericht toevoegen. Het verstuurde bod brengt je in contact met de verkoper via e-mail.

Wat zijn de kosten voor het verkopen van mijn studieboeken?

Je kunt geheel gratis gebruik maken van de diensten van Resale.nl. Resale.nl haalt zijn inkomsten uit advertenties.

Hoe kan ik een boek kopen?

Resale.nl werkt globaal op de volgende manier:

  1. Zoek via het zoekveld het studieboek dat je wilt kopen.
  2. Uit de zoekresultaten kies je het studieboek waar je geïnteresseerd in bent.
  3. Op de detailpagina van het studieboek kun je een overzicht vinden van de personen die het studieboek verkopen.
  4. Je kunt nu een bod plaatsen door op de button te klikken. Het bod wordt via e-mail aan de verkoper verzonden.
  5. De verkoper van het studieboek neemt contact met je op door een reactie te geven op het bod dat je hebt verzonden. Met de verkoper kun je gezamenlijk een prijs afspreken. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige overdracht in gedachten en voorkom dat u slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe weet ik wat ik koop?

Om te achterhalen of wat je koopt ook daadwerkelijk is wat er wordt geadverteerd is het verstandig om bij de verkoper langs te gaan en het aangebodene te bezichtigen. Doe je dit niet, dan loopt je een zeker risico. Onder het kopje ‘Hoe kan ik de kans op misbruik verkleinen’ kun je meer over dit onderwerp vinden.