Strategische en operationele marketing

Auteur René Van Hoften
Strategische en operationele marketing

Geen Aanbod Aanwezig

Helaas zijn er momenteel geen tweedehands aanbieders voor dit boek. Kom op een later tijdstip terug.

Product informatie

  • ISBN 9789462760035
  • ISBN 10 9462760039
  • Druk 1
  • Bindwijze Paperback

Samenvatting

In dit boek Strategische en operationele marketing wordt eenaantal nieuwe ontwikkelingen op het gebied van marketingmanagementgepresenteerd. Dat betreft een beter onderscheidtussen algemeen management en marketingmanagement, dustussen ondernemingstop en afdelingsniveau, en een betereafbakening tussen strategische keuzemodellen en strategischeanalysemodellen. Gezien de sterke groei van het aantal zzp\'ersworden er ook een serie nieuwe modellen op dit terrein beschreven.Centraal in het boek staat de managementcyclus van interne enexterne analyse, via beslisfase en implementatie naar evaluatie,met een sterk accent op de consumentenmarkt. Vanzelfsprekendzijn dan ook onder werpen als branding en consumentengedraginclusief neuromarketing.De marketingmix is vernieuwd met webshopping ... en een concretereaanpak van conversies bij marketingcommunicatie. Onlinemarketingspeelt bij die conversies een belangrijke rol en wordt in een aparthoofdstuk beschreven. Verder verdiepende hoofdstukken zijninternationale, industriële en dienstenmarketing. De 16 hoofdstukken van dit boek vormen een volledige onderwijsmethodevoor de hoofdfase van het hoger economisch onderwijsin Nederland en Vlaanderen om studenten te leren hoe ze eenintegraal marketingplan moeten maken. Het boek is voorzien van ruim 100 praktijkcases. Aan het eindevan elk hoofdstuk staan een doorloopcase over het merk LEGOen oefenvragen. Docentenmateriaal op aanvraag. Auteursinformatie: René van Hoften is ruim 25 jaar werkzaam in het universitair en hoger onderwijs voor de vak gebieden marketing, sales en reclame psychologieen heeft daarover een tiental boeken geschreven.

Veel gestelde vragen

Hoe werkt Resale.nl?

Je kunt op de website advertentie(s) plaatsen van de boeken die u wilt verkopen. Een potentiële koper neemt dan contact met je op om samen een prijs af te spreken en de transactie verder af te handelen. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige transactie in gedachten en voorkomt dat je slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe kom ik in contact met de verkoper?

Je kunt een reactie versturen door bij de betreffende advertentie van de verkoper op de knop ‘doe een bod’ te drukken. Je kunt nu een bod doen op de advertentie en een persoonlijk bericht toevoegen. Het verstuurde bod brengt je in contact met de verkoper via e-mail.

Wat zijn de kosten voor het verkopen van mijn studieboeken?

Je kunt geheel gratis gebruik maken van de diensten van Resale.nl. Resale.nl haalt zijn inkomsten uit advertenties.

Hoe kan ik een boek kopen?

Resale.nl werkt globaal op de volgende manier:

  1. Zoek via het zoekveld het studieboek dat je wilt kopen.
  2. Uit de zoekresultaten kies je het studieboek waar je geïnteresseerd in bent.
  3. Op de detailpagina van het studieboek kun je een overzicht vinden van de personen die het studieboek verkopen.
  4. Je kunt nu een bod plaatsen door op de button te klikken. Het bod wordt via e-mail aan de verkoper verzonden.
  5. De verkoper van het studieboek neemt contact met je op door een reactie te geven op het bod dat je hebt verzonden. Met de verkoper kun je gezamenlijk een prijs afspreken. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige overdracht in gedachten en voorkom dat u slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe weet ik wat ik koop?

Om te achterhalen of wat je koopt ook daadwerkelijk is wat er wordt geadverteerd is het verstandig om bij de verkoper langs te gaan en het aangebodene te bezichtigen. Doe je dit niet, dan loopt je een zeker risico. Onder het kopje ‘Hoe kan ik de kans op misbruik verkleinen’ kun je meer over dit onderwerp vinden.