Het verhaal in moderne communicatie

Auteur Dirk Hermans
Het verhaal in moderne communicatie

Geen Aanbod Aanwezig

Helaas zijn er momenteel geen tweedehands aanbieders voor dit boek. Kom op een later tijdstip terug.

Product informatie

  • ISBN 9789491220289
  • ISBN 10 9491220284
  • Druk 1
  • Bindwijze Paperback

Samenvatting

In "Het Verhaal in moderne communicatie" schrijft auteur/journalist/copywriter Dirk Hermans zijn visie uit over moderne bedrijfscommunicatie. Met name het grote belang van een goed verhaal rond je bedrijf, product of persoon. Het is zijn stellige overtuiging dat de 21ste eeuw de eeuw van de Verteller wordt en hij wordt daarin - onder andere - bijgetreden door de evolutie die we tegenwoordig binnen de reclamewereld zien. Daarnaast is er de vaststelling dat we steeds meer terecht komen in een netwerkmaatschappij en binnen dat gegeven is het kort en krachtig vertellen van een consistent, helder en doorzichtig bedrijfsverhaal. In zijn boek geeft hij tips over hoe zo'n verhaal samen te stellen en te schrijven, hoe je een elevator pitch opstelt en hoe je ook op andere manieren - nieuwsbrief, ... personeelsblad, persrelaties, sociale media - je verhaal kan vertellen om je bedrijf meer zichtbaarheid en een positief imago kan bezorgen."Het Verhaal in moderne communicatie" is een prettig leesboek waarin de auteur tracht om de lezer op een bevattelijke manier door moderne communicatie te leiden, zonder het gebruik van managementtaal of trendy termen. Dirk Hermans was jarenlang freelance journalist voor onder andere Het Belang van Limburg en Radio 2. Hier ontwikkelde hij de knowhow om een goed verhaal op te bouwen. Later zette hij die vaardigheden in om commerciële teksten schrijven en startte hij een communicatiebureau om bedrijven te adviseren omtrent hun bedrijfscommunicatie.Momenteel is hij copywriter, journalist, auteur en uitgever bij zijn eigen bedrijven Vertelpunt en Vertelpunt Uitgevers.

Veel gestelde vragen

Hoe werkt Resale.nl?

Je kunt op de website advertentie(s) plaatsen van de boeken die u wilt verkopen. Een potentiële koper neemt dan contact met je op om samen een prijs af te spreken en de transactie verder af te handelen. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige transactie in gedachten en voorkomt dat je slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe kom ik in contact met de verkoper?

Je kunt een reactie versturen door bij de betreffende advertentie van de verkoper op de knop ‘doe een bod’ te drukken. Je kunt nu een bod doen op de advertentie en een persoonlijk bericht toevoegen. Het verstuurde bod brengt je in contact met de verkoper via e-mail.

Wat zijn de kosten voor het verkopen van mijn studieboeken?

Je kunt geheel gratis gebruik maken van de diensten van Resale.nl. Resale.nl haalt zijn inkomsten uit advertenties.

Hoe kan ik een boek kopen?

Resale.nl werkt globaal op de volgende manier:

  1. Zoek via het zoekveld het studieboek dat je wilt kopen.
  2. Uit de zoekresultaten kies je het studieboek waar je geïnteresseerd in bent.
  3. Op de detailpagina van het studieboek kun je een overzicht vinden van de personen die het studieboek verkopen.
  4. Je kunt nu een bod plaatsen door op de button te klikken. Het bod wordt via e-mail aan de verkoper verzonden.
  5. De verkoper van het studieboek neemt contact met je op door een reactie te geven op het bod dat je hebt verzonden. Met de verkoper kun je gezamenlijk een prijs afspreken. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige overdracht in gedachten en voorkom dat u slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe weet ik wat ik koop?

Om te achterhalen of wat je koopt ook daadwerkelijk is wat er wordt geadverteerd is het verstandig om bij de verkoper langs te gaan en het aangebodene te bezichtigen. Doe je dit niet, dan loopt je een zeker risico. Onder het kopje ‘Hoe kan ik de kans op misbruik verkleinen’ kun je meer over dit onderwerp vinden.