Corporate reputatiemanagement Communicatie dossier 25

Auteur Ron Van Der Jagt
Corporate reputatiemanagement Communicatie dossier 25

Geen Aanbod Aanwezig

Helaas zijn er momenteel geen tweedehands aanbieders voor dit boek. Kom op een later tijdstip terug.

Product informatie

  • ISBN 9789491560200
  • ISBN 10 9491560204
  • Bindwijze Paperback

Samenvatting

Bouwen aan vertrouwen in het transparantietijdperkHet transparantietijdperk heeft de wereld van ondernemingenen hun bestuurders een stuk spannender gemaakt.Bedrijven zijn een glazen huis geworden. Tegelijkertijd hebbenboekhoudschandalen, zoals bij Enron en Parmalat, dereputatieschade bij de accountants en de bouw en de crisesbij Ahold en Shell diepe wonden geslagen in het vertrouwen.En spreken pers, publiek en politiek schande van de beloningvan topmanagers. Bestuurders moeten spitsroeden lopen. Zijmoeten verantwoording afleggen én verantwoordelijkheidtonen én het vertrouwen herwinnen.Naast de zorg voor maatschappelijke acceptatie moet er, ineen competitieve omgeving, een goede performance wordenneergezet. Bedrijven concurreren op vier velden tegelijk: opde commerciële markt, op ... de financiële markt, op de arbeidsmarkten om steun in de samenleving. Om daarin succesvolte zijn moeten bedrijven zich positioneren en bouwen aanhun 'naam en faam'. Want een sterke reputatie werkt als eenmagneet en leidt tot betere prestaties. Bouwen aan een goedereputatie staat bovendien voor waardecreatie: beleggersbetalen voor bedrijven met een uitstekende reputatie eenpremium prijs.Met dit boek plaatst Ron van der Jagt corporate reputatiemanagementin een strategisch managementperspectief. Hijcombineert actuele inzichten van leidende business schoolsmet best practices van toonaangevende ondernemingen enzijn eigen praktijkervaring als adviseur. Naast een vlotgeschrevenstate-of-the-art presenteert de auteur zijn visie opde vraag hoe bedrijven - zonder hypes of heroes - een duurzaamsterke reputatie op kunnen bouwen. Dit boek beoogtcommunicatieprofessionals en het topmanagement vanondernemingen te inspireren en de weg te wijzen.

Veel gestelde vragen

Hoe werkt Resale.nl?

Je kunt op de website advertentie(s) plaatsen van de boeken die u wilt verkopen. Een potentiële koper neemt dan contact met je op om samen een prijs af te spreken en de transactie verder af te handelen. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige transactie in gedachten en voorkomt dat je slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe kom ik in contact met de verkoper?

Je kunt een reactie versturen door bij de betreffende advertentie van de verkoper op de knop ‘doe een bod’ te drukken. Je kunt nu een bod doen op de advertentie en een persoonlijk bericht toevoegen. Het verstuurde bod brengt je in contact met de verkoper via e-mail.

Wat zijn de kosten voor het verkopen van mijn studieboeken?

Je kunt geheel gratis gebruik maken van de diensten van Resale.nl. Resale.nl haalt zijn inkomsten uit advertenties.

Hoe kan ik een boek kopen?

Resale.nl werkt globaal op de volgende manier:

  1. Zoek via het zoekveld het studieboek dat je wilt kopen.
  2. Uit de zoekresultaten kies je het studieboek waar je geïnteresseerd in bent.
  3. Op de detailpagina van het studieboek kun je een overzicht vinden van de personen die het studieboek verkopen.
  4. Je kunt nu een bod plaatsen door op de button te klikken. Het bod wordt via e-mail aan de verkoper verzonden.
  5. De verkoper van het studieboek neemt contact met je op door een reactie te geven op het bod dat je hebt verzonden. Met de verkoper kun je gezamenlijk een prijs afspreken. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige overdracht in gedachten en voorkom dat u slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe weet ik wat ik koop?

Om te achterhalen of wat je koopt ook daadwerkelijk is wat er wordt geadverteerd is het verstandig om bij de verkoper langs te gaan en het aangebodene te bezichtigen. Doe je dit niet, dan loopt je een zeker risico. Onder het kopje ‘Hoe kan ik de kans op misbruik verkleinen’ kun je meer over dit onderwerp vinden.