Het einde van business as usual

Auteur Brain Solis Vertaler Natasha Ziada
Het einde van business as usual

Geen Aanbod Aanwezig

Helaas zijn er momenteel geen tweedehands aanbieders voor dit boek. Kom op een later tijdstip terug.

Product informatie

  • ISBN 9789491560507
  • ISBN 10 9491560506
  • Druk 1
  • Bindwijze Paperback

Samenvatting

De grote trends van dit moment - het mobiele web, social media, gamification, realtime - hebben ervoor gezorgd dat we anders zijn gaan kijken naar de manier waarop we onze bedrijven runnen. Consumenten hebben een nieuwe digitale cultuur gecreëerd en tweet voor tweet veranderen ze de realiteit waar bedrijven mee te maken hebben. Nieuwe netwerken hebben een alsmaar uitdijend \'egosysteem\' in werking gezet waarin gewone mensen geloven dat hun leven zo interessant is dat ze het 24 uur per dag uit moeten zenden. Het ontcijferen van dit gedrag helpt ons om te kunnen voorspellen waarheen het sociale en mobiele web ons zullen leiden. Centraal in dit alles staat denieuwe consument - die aan de grondvesten van het bedrijfsleven schudt.\'Het einde van Business as Usual\' ... onderzoekt elke laag van deze complexe consumentenrevolutie die de toekomst van business, media en cultuur gaat veranderen. Naarmate consumenten zich onderling verbinden, ontstaat een uitgebreid en efficiënt informatienetwerk dat richting geeft aan ervaringen, beslissingen en markten. En dat is bijzonder ontwrichtend. \'Het einde van Business as Usual\' zal de manier veranderen waarop je het bedrijfsleven ziet - van sales en marketing tot klantenservice en productontwikkeling, en zelfs leiderschap en cultuur.De hoofdpunten:* Gedeelde ervaringen geven merken een nieuwe betekenis in de omgeving van dedigitale consument. Slimme merken creëren deze ervaringen zelf en bepalen welkerichting ze uitgaan.* De invloed van consumenten neemt toe; bedrijven kunnen hier hun voordeel meedoen.* Zoek verbinding met je nieuwe publiek (en het publiek van je publiek) door middel van nieuwe touchpoints tussen consumenten, merken en nieuwe beïnvloeders.* Creëer een cultuur van verandering om vertrouwen, invloed en relevantie te verwerven onder verbonden consumenten. Leer van dit nieuwe consumentengedrag in plaats van het te negeren, zodat je engagement met je stakeholders kunt stimuleren. Verhoog de relevantie van je bedrijf en je merk door nieuwe manieren te implementeren om verbinding te zoeken, te leren en je aan te passen. Terwijl andere bedrijven ten prooi vallen aan digitaal Darwinisme, ontwikkelt jouw bedrijf zich tot een bloeiende business. Dit is het einde van business as usual en het begin van een nieuw tijdperk waarin relevantie centraal staat.

Veel gestelde vragen

Hoe werkt Resale.nl?

Je kunt op de website advertentie(s) plaatsen van de boeken die u wilt verkopen. Een potentiële koper neemt dan contact met je op om samen een prijs af te spreken en de transactie verder af te handelen. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige transactie in gedachten en voorkomt dat je slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe kom ik in contact met de verkoper?

Je kunt een reactie versturen door bij de betreffende advertentie van de verkoper op de knop ‘doe een bod’ te drukken. Je kunt nu een bod doen op de advertentie en een persoonlijk bericht toevoegen. Het verstuurde bod brengt je in contact met de verkoper via e-mail.

Wat zijn de kosten voor het verkopen van mijn studieboeken?

Je kunt geheel gratis gebruik maken van de diensten van Resale.nl. Resale.nl haalt zijn inkomsten uit advertenties.

Hoe kan ik een boek kopen?

Resale.nl werkt globaal op de volgende manier:

  1. Zoek via het zoekveld het studieboek dat je wilt kopen.
  2. Uit de zoekresultaten kies je het studieboek waar je geïnteresseerd in bent.
  3. Op de detailpagina van het studieboek kun je een overzicht vinden van de personen die het studieboek verkopen.
  4. Je kunt nu een bod plaatsen door op de button te klikken. Het bod wordt via e-mail aan de verkoper verzonden.
  5. De verkoper van het studieboek neemt contact met je op door een reactie te geven op het bod dat je hebt verzonden. Met de verkoper kun je gezamenlijk een prijs afspreken. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige overdracht in gedachten en voorkom dat u slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe weet ik wat ik koop?

Om te achterhalen of wat je koopt ook daadwerkelijk is wat er wordt geadverteerd is het verstandig om bij de verkoper langs te gaan en het aangebodene te bezichtigen. Doe je dit niet, dan loopt je een zeker risico. Onder het kopje ‘Hoe kan ik de kans op misbruik verkleinen’ kun je meer over dit onderwerp vinden.