CRM in de praktijk

Auteur Sjors van Leeuwen
CRM in de praktijk

Geen Aanbod Aanwezig

Helaas zijn er momenteel geen tweedehands aanbieders voor dit boek. Kom op een later tijdstip terug.

Product informatie

  • ISBN 9789052617671
  • ISBN 10 9052617678
  • Druk 1
  • Bindwijze Paperback

Samenvatting

Klantgericht ondernemen staat meer dan ooit in de belangstelling. Klantenworden mondiger en veeleisender en willen 24 uur per dag als koning bediendworden. Tegelijk maken product, kwaliteit en prijs steeds minder vaak hetonderscheid in het gevecht om de klant. Bedrijven die de concurrentie willenoverleven, stellen daarom de klant centraal. De invoering van CustomerRelationship Management (CRM) is dan dé oplossing. CRM in de praktijk laat zien hoe u CRM met succes invoert als bedrijfsstrategie. Met veel cases, checklists en do\'s-and-don\'ts is dit boek helemaal toegespitst op de praktijk. Bovendien is het zeer actueel en wordt er veel aandacht geschonken aan de lessen van de afgelopen jaren. CRM in de praktijk vormt zo de verbindende schakel tussen theorie en praktijk, ... tussen strategie en implementatie en tussen denken en doen. Deze herziene editie bevat talrijke nieuwe trends en ontwikkelingen zoals:* Van relatiemanagement naar communitymanagement;* Sociale netwerken, sociale media, cocreatie en user generated content;* Van producten naar diensten naar belevingen;* Mobiel internet en mobiele ICT;* Nieuwe onderzoeksresultaten, inzichten en praktijkervaringen. CRM in de praktijk is een boek uit én over de praktijk. Onmisbaar voor iedereendie zijn klanten serieus neemt en de klantgerichtheid van zijn organisatie wilversterken. Sjors van Leeuwen is directeur van Indora Managementadvies en al meer dantwintig jaar actief op het snijvlak van organisatie, marketing en ICT. Alszelfstandig adviseur is hij betrokken bij diverse projecten op het gebied van CRM,strategie, marketing en internet. \'Dit boek verdient een plaats in uw boekenkast!\'Rob Beltman, Consultant ICSB \'Een aanrader voor iedereen die zich breed wil oriënteren op het onderwerp CRM.\'Wil Wurtz, Voorzitter CRM Association

Veel gestelde vragen

Hoe werkt Resale.nl?

Je kunt op de website advertentie(s) plaatsen van de boeken die u wilt verkopen. Een potentiële koper neemt dan contact met je op om samen een prijs af te spreken en de transactie verder af te handelen. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige transactie in gedachten en voorkomt dat je slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe kom ik in contact met de verkoper?

Je kunt een reactie versturen door bij de betreffende advertentie van de verkoper op de knop ‘doe een bod’ te drukken. Je kunt nu een bod doen op de advertentie en een persoonlijk bericht toevoegen. Het verstuurde bod brengt je in contact met de verkoper via e-mail.

Wat zijn de kosten voor het verkopen van mijn studieboeken?

Je kunt geheel gratis gebruik maken van de diensten van Resale.nl. Resale.nl haalt zijn inkomsten uit advertenties.

Hoe kan ik een boek kopen?

Resale.nl werkt globaal op de volgende manier:

  1. Zoek via het zoekveld het studieboek dat je wilt kopen.
  2. Uit de zoekresultaten kies je het studieboek waar je geïnteresseerd in bent.
  3. Op de detailpagina van het studieboek kun je een overzicht vinden van de personen die het studieboek verkopen.
  4. Je kunt nu een bod plaatsen door op de button te klikken. Het bod wordt via e-mail aan de verkoper verzonden.
  5. De verkoper van het studieboek neemt contact met je op door een reactie te geven op het bod dat je hebt verzonden. Met de verkoper kun je gezamenlijk een prijs afspreken. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige overdracht in gedachten en voorkom dat u slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe weet ik wat ik koop?

Om te achterhalen of wat je koopt ook daadwerkelijk is wat er wordt geadverteerd is het verstandig om bij de verkoper langs te gaan en het aangebodene te bezichtigen. Doe je dit niet, dan loopt je een zeker risico. Onder het kopje ‘Hoe kan ik de kans op misbruik verkleinen’ kun je meer over dit onderwerp vinden.