Waiting experience at train stations

Auteur Mark van Hagen
Waiting experience at train stations

Geen Aanbod Aanwezig

Helaas zijn er momenteel geen tweedehands aanbieders voor dit boek. Kom op een later tijdstip terug.

Product informatie

  • ISBN 9789059725065
  • ISBN 10 9059725069
  • Druk 1
  • Bindwijze Paperback

Samenvatting

In the railway sector there is a great deal of interest in objective time but hardly any in passengers¿ subjective experience of time. The focus of this publication is thus not on (shortening) objective time but on how time itself is experienced and how this can be improved. Aware that a journey must not only be quick but also pleasant, Netherlands Railways (NS) consequently sets itself the following objective: ¿To transport our passengers safely, on time and in comfort via appealing stations.¿ Particularly the wait is found to be unpleasant, with passengers regarding stations and especially platforms as sombre, boring and grey places, devoid of atmosphere and colour. By improving the waiting environment, we can kill two birds with one stone: passengers ... will find waiting more pleasant and the waiting time will appear to be shorter. The practical question in this research thus reads: ¿Which measures are effective to make the waiting time at stations more pleasant and/or to shorten the perception of waiting time?¿ After obtaining his degree in economic geography at Utrecht University, Mark van Hagen (8 November 1961) worked for the Province of Noord-Brabant and Schiphol Airport. Since 1990, Mark has been employed by Netherlands Railways, holding various positions in which the constant focus of his research and policy advice has been on the customer.

Veel gestelde vragen

Hoe werkt Resale.nl?

Je kunt op de website advertentie(s) plaatsen van de boeken die u wilt verkopen. Een potentiële koper neemt dan contact met je op om samen een prijs af te spreken en de transactie verder af te handelen. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige transactie in gedachten en voorkomt dat je slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe kom ik in contact met de verkoper?

Je kunt een reactie versturen door bij de betreffende advertentie van de verkoper op de knop ‘doe een bod’ te drukken. Je kunt nu een bod doen op de advertentie en een persoonlijk bericht toevoegen. Het verstuurde bod brengt je in contact met de verkoper via e-mail.

Wat zijn de kosten voor het verkopen van mijn studieboeken?

Je kunt geheel gratis gebruik maken van de diensten van Resale.nl. Resale.nl haalt zijn inkomsten uit advertenties.

Hoe kan ik een boek kopen?

Resale.nl werkt globaal op de volgende manier:

  1. Zoek via het zoekveld het studieboek dat je wilt kopen.
  2. Uit de zoekresultaten kies je het studieboek waar je geïnteresseerd in bent.
  3. Op de detailpagina van het studieboek kun je een overzicht vinden van de personen die het studieboek verkopen.
  4. Je kunt nu een bod plaatsen door op de button te klikken. Het bod wordt via e-mail aan de verkoper verzonden.
  5. De verkoper van het studieboek neemt contact met je op door een reactie te geven op het bod dat je hebt verzonden. Met de verkoper kun je gezamenlijk een prijs afspreken. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige overdracht in gedachten en voorkom dat u slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe weet ik wat ik koop?

Om te achterhalen of wat je koopt ook daadwerkelijk is wat er wordt geadverteerd is het verstandig om bij de verkoper langs te gaan en het aangebodene te bezichtigen. Doe je dit niet, dan loopt je een zeker risico. Onder het kopje ‘Hoe kan ik de kans op misbruik verkleinen’ kun je meer over dit onderwerp vinden.