TPI Next

Auteur Sogeti Nederland b.v.
TPI Next

Geen Aanbod Aanwezig

Helaas zijn er momenteel geen tweedehands aanbieders voor dit boek. Kom op een later tijdstip terug.

Product informatie

  • ISBN 9789072194978
  • ISBN 10 9072194977
  • Druk 1
  • Bindwijze Paperback

Samenvatting

TPI® NEXT - Business Driven Test Process ImprovementOver the past ten years, TPI® has proved to be the leading methodology to assess the maturity of an organization\'s or project\'s test process. This is a success we, at Sogeti, are very proud of. But this success by no means implies that we are \'done\' and can rest on our laurels.Sogeti\'s answer to this need now lies in front of you: TPI® NEXT, the Business Driven Test Process Improvement model (BDTPI)!The strengths of the original model (Key areas, Maturity levels, Checkpoints, Improvement suggestions and Stepwise improvement) have been kept and have been made even stronger. The improvements that make the new model truly business-driven are the Clusters and the Enablers.Since ... business drivers change over time and from entity to entity, this model is flexible and adaptable, and works in synch with Sogeti\'s other worldleading test methodology, TMap® NEXT. But the Business Driven TPI model is independent so no matter what test method is used, this approach can be applied under any circumstance.If you have not started improving your testing process, now it is the time to begin, and, with the TPI® NEXT book at hand, it is now even easier to do so and to convince all of your stakeholders of its business value. But also, if you are already on the way to improving your testing process, a close look at Business Driven TPI will help you focus even more on the goal of improving your testing process, namely bringing business value to your organization! The team of authors that, using the experience and ideas of numerous people, created this business-driven approach to Test Process Improvement. From left to right: Gerrit de Vries, Ben Visser, Loek Wilhelmus, Alexander van Ewijk, Marcel van Oosterwijk and Bert Linker. This picture was taken by project leader Rik Marselis. Website: www.tpinext.com

Veel gestelde vragen

Hoe werkt Resale.nl?

Je kunt op de website advertentie(s) plaatsen van de boeken die u wilt verkopen. Een potentiële koper neemt dan contact met je op om samen een prijs af te spreken en de transactie verder af te handelen. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige transactie in gedachten en voorkomt dat je slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe kom ik in contact met de verkoper?

Je kunt een reactie versturen door bij de betreffende advertentie van de verkoper op de knop ‘doe een bod’ te drukken. Je kunt nu een bod doen op de advertentie en een persoonlijk bericht toevoegen. Het verstuurde bod brengt je in contact met de verkoper via e-mail.

Wat zijn de kosten voor het verkopen van mijn studieboeken?

Je kunt geheel gratis gebruik maken van de diensten van Resale.nl. Resale.nl haalt zijn inkomsten uit advertenties.

Hoe kan ik een boek kopen?

Resale.nl werkt globaal op de volgende manier:

  1. Zoek via het zoekveld het studieboek dat je wilt kopen.
  2. Uit de zoekresultaten kies je het studieboek waar je geïnteresseerd in bent.
  3. Op de detailpagina van het studieboek kun je een overzicht vinden van de personen die het studieboek verkopen.
  4. Je kunt nu een bod plaatsen door op de button te klikken. Het bod wordt via e-mail aan de verkoper verzonden.
  5. De verkoper van het studieboek neemt contact met je op door een reactie te geven op het bod dat je hebt verzonden. Met de verkoper kun je gezamenlijk een prijs afspreken. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige overdracht in gedachten en voorkom dat u slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe weet ik wat ik koop?

Om te achterhalen of wat je koopt ook daadwerkelijk is wat er wordt geadverteerd is het verstandig om bij de verkoper langs te gaan en het aangebodene te bezichtigen. Doe je dit niet, dan loopt je een zeker risico. Onder het kopje ‘Hoe kan ik de kans op misbruik verkleinen’ kun je meer over dit onderwerp vinden.