Is jouw bedrijf wel Merkwaardig genoeg?

Redacteur Josien van der Laan Auteur Kasper Klaarenbeek
Is jouw bedrijf wel Merkwaardig genoeg?

Geen Aanbod Aanwezig

Helaas zijn er momenteel geen tweedehands aanbieders voor dit boek. Kom op een later tijdstip terug.

Product informatie

  • ISBN 9789089652621
  • ISBN 10 9089652620
  • Druk 1
  • Bindwijze Paperback

Samenvatting

MerkWaardige bedrijven weten precies wat hun bewezen toegevoegde waarde is. Voor hen geen zesjescultuur. Ze doen er alles aan om inspirerend en waardevol te zijn voor hun klanten. Daarbij maken ze optimaal gebruik van talent, energie en financiële middelen. Het zijn bedrijven waar klanten enthousiast van worden en graag zaken mee doen. Het zijn bovendien bedrijven die hun medewerkers weten te inspireren. Na de succesvolle introductie van zijn eerste boek Ben jij wel MerkWaardig genoeg? komt Kasper Klaarenbeek nu met het vervolg. In dit boek laat hij zien hoe je als organisatie nu en in de toekomst het verschil maakt in de relatie met je klanten. Dat doet hij op zijn welbekende manier: prikkelend, positief en praktisch. Is jouw bedrijf wel MerkWaardig genoeg? Je leest het in ... dit boek! * Het vervolg op de bestseller Ben jij wel MerkWaardig genoeg? * Een inspirerend doeboek dat je helpt om keuzes te maken, zaken uit te werken en plannen om te zetten naar acties * Met een groot aantal voorbeelden van MerkWaardige bedrijven * Met gratis toegang tot een handige digitale toolbox, die je helpt om je ideeën van het papier af te krijgen Kasper Klaarenbeek is veelgevraagd spreker, trainer en businesscoach voor ondernemende organisaties. In 2013 stond hij in de Speakers Academy top 100 van meest gevraagde sprekers. Op een vriendelijk-confronterende manier werkt hij met zijn klanten aan concrete resultaatverbetering. De nieuwe werkelijkheid vraagt scherpte, de bereidheid om te veranderen, keuzes te maken en beweging te realiseren. Kasper Klaarenbeek slaagt er met dit boek in die scherpte op te roepen bij de lezer. Hij daagt je op een zeer toegankelijke wijze uit om met de door hem geboden MerkWaardige inzichten aan de slag te gaan. Bart van den Nieuwenhof, CEO La Place En weer slaagt Kasper erin om een heikel thema aan te snijden: het echte onderscheidende vermogen van organisaties. In deze disruptieve wereld kun je als bedrijf alleen overleven door merkwaardig genoeg te zijn! Fou-Khan Tsang RA, bestuursvoorzitter Alfa Accountants en Adviseurs

Veel gestelde vragen

Hoe werkt Resale.nl?

Je kunt op de website advertentie(s) plaatsen van de boeken die u wilt verkopen. Een potentiële koper neemt dan contact met je op om samen een prijs af te spreken en de transactie verder af te handelen. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige transactie in gedachten en voorkomt dat je slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe kom ik in contact met de verkoper?

Je kunt een reactie versturen door bij de betreffende advertentie van de verkoper op de knop ‘doe een bod’ te drukken. Je kunt nu een bod doen op de advertentie en een persoonlijk bericht toevoegen. Het verstuurde bod brengt je in contact met de verkoper via e-mail.

Wat zijn de kosten voor het verkopen van mijn studieboeken?

Je kunt geheel gratis gebruik maken van de diensten van Resale.nl. Resale.nl haalt zijn inkomsten uit advertenties.

Hoe kan ik een boek kopen?

Resale.nl werkt globaal op de volgende manier:

  1. Zoek via het zoekveld het studieboek dat je wilt kopen.
  2. Uit de zoekresultaten kies je het studieboek waar je geïnteresseerd in bent.
  3. Op de detailpagina van het studieboek kun je een overzicht vinden van de personen die het studieboek verkopen.
  4. Je kunt nu een bod plaatsen door op de button te klikken. Het bod wordt via e-mail aan de verkoper verzonden.
  5. De verkoper van het studieboek neemt contact met je op door een reactie te geven op het bod dat je hebt verzonden. Met de verkoper kun je gezamenlijk een prijs afspreken. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige overdracht in gedachten en voorkom dat u slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe weet ik wat ik koop?

Om te achterhalen of wat je koopt ook daadwerkelijk is wat er wordt geadverteerd is het verstandig om bij de verkoper langs te gaan en het aangebodene te bezichtigen. Doe je dit niet, dan loopt je een zeker risico. Onder het kopje ‘Hoe kan ik de kans op misbruik verkleinen’ kun je meer over dit onderwerp vinden.