Opdrachtgever tevreden

Auteur Jan Willem van den Brink en Maarten van Os
Opdrachtgever tevreden

Geen Aanbod Aanwezig

Helaas zijn er momenteel geen tweedehands aanbieders voor dit boek. Kom op een later tijdstip terug.

Product informatie

  • ISBN 9789462201330
  • ISBN 10 9462201331
  • Druk 1
  • Bindwijze Paperback

Samenvatting

Hoe houd je klanten tevreden? Hoe zorg je dat ze je trouw blijven? Dat ze niet in de verleiding komen om te kijken of een andere organisatie hetzelfde werk goedkoper en (in hun ogen tenminste) net zo goed kan doen? Werken voor een opdrachtgever is geen kwestie van 'u vraagt, wij draaien'. Op gelijk niveau staan en je externe of interne klant aan het denken zetten levert veel meer op. Opdrachtgever tevreden biedt praktische handvatten voor inhoudelijk deskundige professionals om met meer resultaat, plezier en vertrouwen samen te werken met hun opdrachtgevers. Het boek geeft antwoord op vragen als: Hoe ga je om met de minder goede ideeën van je opdrachtgever? Hoe zorg je ervoor dat je opdrachtgever zijn eigen verantwoordelijkheid neemt? Wat doe je als anderen je advies niet willen ...horen? Wat doe je als het minder goed gaat met de samenwerking? Hoe zorg je dat de relatie doorloopt als de opdracht is afgerond? Kortom: hoe kom je van inhoudelijk expert naar adviserende partner? Jan Willem van den Brink Jan Willem van den Brink is bedrijfskundige. De eerste tien jaar van zijn werkende leven heeft hij veel ervaring opgedaan als adviseur en manager. Vaak ging het om (automatisering)afdelingen die niet lekker liepen en waar de processen aangepast moesten worden. Daarbij kwam hij er steeds weer achter dat de mensen het verschil maken, en niet de processen of de systemen. In 2000 besloot hij als zelfstandige te gaan doen waar zijn hart sneller van gaat kloppen: de persoonlijke groei van mens en (daardoor) organisaties stimuleren. Hij helpt graag professionals en de organisaties waar ze werken met het in praktijk brengen van hun vakkennis bij bestaande en nieuwe opdrachtgevers. Maarten van Os Maarten van Os is van jongs af aan ondernemer. Gaandeweg merkte hij dat hij het omgaan met mensen het leukste onderdeel van zijn werk vond. In 1998 was hij een van de oprichters van Dreamfactory. In de beginjaren werkte hij veel als interim-manager en projectmanager. Tegenwoordig richt hij zich op training en coaching van directieleden. Maarten houdt ervan om mensen te begeleiden op een niveau dieper dan de vaardigheden, en dat te combineren met praktische tips. Ontwikkeling met concreet resultaat. Want mensen in organisaties fluitend naar hun werk laten gaan, is zijn grote droom.

Veel gestelde vragen

Hoe werkt Resale.nl?

Je kunt op de website advertentie(s) plaatsen van de boeken die u wilt verkopen. Een potentiële koper neemt dan contact met je op om samen een prijs af te spreken en de transactie verder af te handelen. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige transactie in gedachten en voorkomt dat je slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe kom ik in contact met de verkoper?

Je kunt een reactie versturen door bij de betreffende advertentie van de verkoper op de knop ‘doe een bod’ te drukken. Je kunt nu een bod doen op de advertentie en een persoonlijk bericht toevoegen. Het verstuurde bod brengt je in contact met de verkoper via e-mail.

Wat zijn de kosten voor het verkopen van mijn studieboeken?

Je kunt geheel gratis gebruik maken van de diensten van Resale.nl. Resale.nl haalt zijn inkomsten uit advertenties.

Hoe kan ik een boek kopen?

Resale.nl werkt globaal op de volgende manier:

  1. Zoek via het zoekveld het studieboek dat je wilt kopen.
  2. Uit de zoekresultaten kies je het studieboek waar je geïnteresseerd in bent.
  3. Op de detailpagina van het studieboek kun je een overzicht vinden van de personen die het studieboek verkopen.
  4. Je kunt nu een bod plaatsen door op de button te klikken. Het bod wordt via e-mail aan de verkoper verzonden.
  5. De verkoper van het studieboek neemt contact met je op door een reactie te geven op het bod dat je hebt verzonden. Met de verkoper kun je gezamenlijk een prijs afspreken. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige overdracht in gedachten en voorkom dat u slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe weet ik wat ik koop?

Om te achterhalen of wat je koopt ook daadwerkelijk is wat er wordt geadverteerd is het verstandig om bij de verkoper langs te gaan en het aangebodene te bezichtigen. Doe je dit niet, dan loopt je een zeker risico. Onder het kopje ‘Hoe kan ik de kans op misbruik verkleinen’ kun je meer over dit onderwerp vinden.