Product informatie
- ISBN 9789035241770
- ISBN 10 9035241770
- Bindwijze Paperback
- Taal Nederlands
- Uitgever Convoy Uitgevers BV
- Onderwerp Onderwijs algemeen
- Beschikbaar sinds 24 November 2007
Samenvatting
Veel overheden zetten zwaar in op digitale dienstverlening. Wat kan met internet, wat moet via het loket? Deze 'window dressing' is voor bepaalde tijd niet erg, soms zelfs verstandig. Er zijn ook overheden die juist aan de binnenzijde van de organisatie beginnen. Verandering van structuur is knip- en plakwerk. Cultuur en gedrag zijn als beton en dus heel moeilijk aan te passen. Hoe kunnen we de overheidsdienstverlening aan inwoners en bedrijven substantieel verbeteren? Vergezeld van vele interviews en praktijkvoorbeelden, wordt in dit boek uitgelegd waar we vandaan komen en naar toe kunnen en moeten gaan. Het boek is geschreven voor de overheidsmanager en -professional, en zij die de overheidsorganisatie besturen. Er komen drie veelvoorkomende veranderroutes aan bod. Tevens wordt ... uitgebreid stilgestaan bij het gewenste en ongewenste gedrag, de stuurinstrumenten daarbij, organisatieontwikkeling, digitalisering en leiderschap. Het boek sluit af met 'Veranderen, niet morgen maar nu', een instrumentarium voor effectief verandermanagement binnen de overheid. Daan van Beek Daan van Beek studeerde bestuurlijke informatiekunde en behaalde in 1999 zijn "Master of Science" in kennismanagement en informatietechnologie. Hij is partner bij de "Mensen beter laten samenwerken*" Passionned Group, een advies- en onderzoeksbureau voor BI, organisatieontwikkeling en strategische ICT. Hij was daarvoor manager BI bij een van de logistieke dienstverleners in de farmaceutische industrie. Daan heeft veel complexe projecten succesvol uitgevoerd bij overheden, vliegmaatschappijen, uitgevers, verzekeraars, retailers, banken en pensioenfondsen. In de rol van projectmanager, adviseur of auditor. Tientallen publicaties - waaronder vier boeken - staan op zijn naam, hij spreekt op congressen en organiseert elk jaar de Business Intelligence Awards. Passionned Group houdt zich onder meer bezig met het implementeren van intelligente organisaties en meer specifiek de "PDCA cyclus". Het advies- en onderzoeksbureau voert ook wereldwijd onderzoek uit naar de functionaliteiten van "BI Tools" en "ETL tools".
Boeken van Daan van Beek
Meer boeken van uitgever Convoy Uitgevers BV
Meer boeken met de onderwerpen Onderwijs algemeen
Veel gestelde vragenmeer antwoorden
Hoe werkt Resale.nl?
Je kunt op de website advertentie(s) plaatsen van de boeken die u wilt verkopen. Een potentiële koper neemt dan contact met je op om samen een prijs af te spreken en de transactie verder af te handelen. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige transactie in gedachten en voorkomt dat je slachtoffer wordt van oplichting.
Hoe kom ik in contact met de verkoper?
Je kunt een reactie versturen door bij de betreffende advertentie van de verkoper op de knop ‘doe een bod’ te drukken. Je kunt nu een bod doen op de advertentie en een persoonlijk bericht toevoegen. Het verstuurde bod brengt je in contact met de verkoper via e-mail.
Wat zijn de kosten voor het verkopen van mijn studieboeken?
Je kunt geheel gratis gebruik maken van de diensten van Resale.nl. Resale.nl haalt zijn inkomsten uit advertenties.
Hoe kan ik een boek kopen?
Resale.nl werkt globaal op de volgende manier:
- Zoek via het zoekveld het studieboek dat je wilt kopen.
- Uit de zoekresultaten kies je het studieboek waar je geïnteresseerd in bent.
- Op de detailpagina van het studieboek kun je een overzicht vinden van de personen die het studieboek verkopen.
- Je kunt nu een bod plaatsen door op de button te klikken. Het bod wordt via e-mail aan de verkoper verzonden.
- De verkoper van het studieboek neemt contact met je op door een reactie te geven op het bod dat je hebt verzonden. Met de verkoper kun je gezamenlijk een prijs afspreken. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige overdracht in gedachten en voorkom dat u slachtoffer wordt van oplichting.
Hoe weet ik wat ik koop?
Om te achterhalen of wat je koopt ook daadwerkelijk is wat er wordt geadverteerd is het verstandig om bij de verkoper langs te gaan en het aangebodene te bezichtigen. Doe je dit niet, dan loopt je een zeker risico. Onder het kopje ‘Hoe kan ik de kans op misbruik verkleinen’ kun je meer over dit onderwerp vinden.
Kopers over Resale.nl
bart van gijsel
"Ik ben erg tevreden over deze verkoper de familie thus. Goede snelle levering."
Patrice Michel
"De verkoper heeft er alles aan gedaan om het door mij bestelde product zo snel mogelijk naar mij toe te krijgen. Heeft me van iedere stap op de hoogte ..."
marjolein
"Besteeling snel bezorg, in goede staat net zoals beschrijving en goede communicatie met verkoper!"
marjolein
"Goed contact, snel en in goede orde ontvangen. Staat van het boek was zo goed als nieuw!"
hilda1
"goede medewerking en hulp dank u wel"
Tineke
"Het bestelde werd netjes en snel afgeleverd. De prijs was goed."
stacy
"Goed verpaktBoek ziet er mooi uit"
elisa
"Goede levering alleen jammer dat er niet bij was gezet dat er al in geschreven was"
Elly
"Verkoper reageerde snel op mijn emails en heeft ook het boek snel opgestuurd.Het boek was niet van nieuw te onderscheiden. Was waarschijnlijk niet gebruikt. ..."
Gerard+[2]
"Prettig contact gehad en goed zaken kunnen doen."