Service Desk

Auteur Frits Gubbels
Service Desk

Geen Aanbod Aanwezig

Helaas zijn er momenteel geen tweedehands aanbieders voor dit boek. Kom op een later tijdstip terug.

Product informatie

  • ISBN 9789039527177
  • ISBN 10 9039527172
  • Druk 1
  • Bindwijze Paperback

Samenvatting

Service Desk is een studieboek over Service Delivery en Service Support en beschrijft de processen die een centrale rol spelen binnen IT Service Management. Met deze uitgave krijgen studenten een goed inzicht in de hoofdzaken die van belang zijn bij het opzetten en inrichten van IT Service Management. Na een introductie van ITIL, IT-diensten en de Service Desk komen in de daarop volgende hoofdstukken de essentiële beheerprocessen aan de orde: Incidentbeheer, Probleembeheer, Confi guratiebeheer Wijzigingsbeheer, Releasebeheer, Service Delivery en Beveiliging. Het boek is gebaseerd op ITIL-V2, omdat ITIL-V3 nog niet breed in het bedrijfsleven wordt toegepast en ITIL-V2 nog op zeer grote schaal wordt gebruikt. Om studenten optimaal te ondersteunen in de opbouw van de kennis van Service Management ...is elk hoofdstuk voorzien van een aantal opgaven die een sterke relatie hebben naar de inhoud én de praktijk. Elk hoofdstuk wordt bovendien afgesloten met een aantal open vragen op basis van een case en meerkeuze opgaven die de inhoudelijke kennis van de hoofdstukken toetst. Hiermee wordt de theorie van Service Management op een heldere en praktische manier gerelateerd aan de praktijk van alledag en krijgt zodoende herkenbaarheid. De eindtoets achterin het boek biedt de student de mogelijkheid de theorie van Service Management en ITIL-V2 kennis te toetsen. Bovendien zijn hier de tweetalige woordenlijsten Nederlands-Engels en Engels-Nederlands opgenomen van specifi eke ITIL-termen. Frits Gubbels heeft sinds 1986 ervaring in ICT als consultant en projectleider bij grote adviesbureaus. Momenteel is hij werkzaam bij Rabobank Groep ICT en eigenaar van adviesbureau It4all.

Veel gestelde vragen

Hoe werkt Resale.nl?

Je kunt op de website advertentie(s) plaatsen van de boeken die u wilt verkopen. Een potentiële koper neemt dan contact met je op om samen een prijs af te spreken en de transactie verder af te handelen. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige transactie in gedachten en voorkomt dat je slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe kom ik in contact met de verkoper?

Je kunt een reactie versturen door bij de betreffende advertentie van de verkoper op de knop ‘doe een bod’ te drukken. Je kunt nu een bod doen op de advertentie en een persoonlijk bericht toevoegen. Het verstuurde bod brengt je in contact met de verkoper via e-mail.

Wat zijn de kosten voor het verkopen van mijn studieboeken?

Je kunt geheel gratis gebruik maken van de diensten van Resale.nl. Resale.nl haalt zijn inkomsten uit advertenties.

Hoe kan ik een boek kopen?

Resale.nl werkt globaal op de volgende manier:

  1. Zoek via het zoekveld het studieboek dat je wilt kopen.
  2. Uit de zoekresultaten kies je het studieboek waar je geïnteresseerd in bent.
  3. Op de detailpagina van het studieboek kun je een overzicht vinden van de personen die het studieboek verkopen.
  4. Je kunt nu een bod plaatsen door op de button te klikken. Het bod wordt via e-mail aan de verkoper verzonden.
  5. De verkoper van het studieboek neemt contact met je op door een reactie te geven op het bod dat je hebt verzonden. Met de verkoper kun je gezamenlijk een prijs afspreken. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige overdracht in gedachten en voorkom dat u slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe weet ik wat ik koop?

Om te achterhalen of wat je koopt ook daadwerkelijk is wat er wordt geadverteerd is het verstandig om bij de verkoper langs te gaan en het aangebodene te bezichtigen. Doe je dit niet, dan loopt je een zeker risico. Onder het kopje ‘Hoe kan ik de kans op misbruik verkleinen’ kun je meer over dit onderwerp vinden.