SIAM: Principles and Practices for Service Integration and Management

Redacteur Steve Newton Auteur Dave Armes , Peter McKenzie , Niklas Engelhart en Peter Wiggers
SIAM: Principles and Practices for Service Integration and Management

Tweedehands 25,-

1 advertentie

Michiel Meuzelaar

Geplaatst op 2 Maart 2024
Prijs exclusief verzendkosten



Kopen?

Stuur een bericht om met de verkoper in contact te komen. Met hem/haar kun je afspreken welke prijs je wilt betalen of hoe je de overdracht wilt regelen.

Product informatie

  • ISBN 9789401800259
  • ISBN 10 9401800251
  • Druk 1
  • Bindwijze Paperback

Samenvatting

The increasing complexity of the IT value chain and the rise of multi-vendor supplier ecosystems has led to the rise of Service Integration and Management (SIAM) as a new approach. Service Integration is the set of principles and practices, which facilitate that collaborative working relationships between service providers required to maximize the benefit of multi-sourcing. Service integration facilitates the linkage of services, the technology of which they are comprised and the delivery organizations and processes used to operate them, into a single operating model. SIAM is a relatively new and fast evolving concept. SIAM teams are being established in many organizations and in many different sectors, as part of a strategy for (out)sourcing IT services and other types of service. This is ... the first book that describes the concepts of SIAM. It is intended for: *ITSM professionals working in integrated multi-sourced environments; *Service customer managers, with a responsibility to secure the business supply of IT services in a multi-sourced environment; *Service provider delivery managers with a responsibility to integrate multiple services to meet the demands of the customers\' business and users; *Service provider managers with responsibilities to manage integrated services, participating in a multi-sourced environment.

Tweedehands studieboeken

Voor dit studieboek is er 1 advertentie geplaatst.

Michiel Meuzelaar

Meer advertenties23

25,-

Exclusief verzendkosten

Bespaar 41% 17,35

Nieuwprijs 42,35

Veel gestelde vragen

Hoe werkt Resale.nl?

Je kunt op de website advertentie(s) plaatsen van de boeken die u wilt verkopen. Een potentiële koper neemt dan contact met je op om samen een prijs af te spreken en de transactie verder af te handelen. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige transactie in gedachten en voorkomt dat je slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe kom ik in contact met de verkoper?

Je kunt een reactie versturen door bij de betreffende advertentie van de verkoper op de knop ‘doe een bod’ te drukken. Je kunt nu een bod doen op de advertentie en een persoonlijk bericht toevoegen. Het verstuurde bod brengt je in contact met de verkoper via e-mail.

Wat zijn de kosten voor het verkopen van mijn studieboeken?

Je kunt geheel gratis gebruik maken van de diensten van Resale.nl. Resale.nl haalt zijn inkomsten uit advertenties.

Hoe kan ik een boek kopen?

Resale.nl werkt globaal op de volgende manier:

  1. Zoek via het zoekveld het studieboek dat je wilt kopen.
  2. Uit de zoekresultaten kies je het studieboek waar je geïnteresseerd in bent.
  3. Op de detailpagina van het studieboek kun je een overzicht vinden van de personen die het studieboek verkopen.
  4. Je kunt nu een bod plaatsen door op de button te klikken. Het bod wordt via e-mail aan de verkoper verzonden.
  5. De verkoper van het studieboek neemt contact met je op door een reactie te geven op het bod dat je hebt verzonden. Met de verkoper kun je gezamenlijk een prijs afspreken. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige overdracht in gedachten en voorkom dat u slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe weet ik wat ik koop?

Om te achterhalen of wat je koopt ook daadwerkelijk is wat er wordt geadverteerd is het verstandig om bij de verkoper langs te gaan en het aangebodene te bezichtigen. Doe je dit niet, dan loopt je een zeker risico. Onder het kopje ‘Hoe kan ik de kans op misbruik verkleinen’ kun je meer over dit onderwerp vinden.