Product informatie
- ISBN 9789462200579
- ISBN 10 9462200572
- Druk 1
- Bindwijze Paperback
- Taal Nederlands
- Uitgever BIM Media BV
- Onderwerp Management algemeen
- Beschikbaar sinds 22 Oktober 2013
Samenvatting
Consumenten blijven weg uit de winkelstraten en kopen massaal opinternet. Ondernemers sluiten hun zaak, binnensteden zijn minder aantrekkelijken winkelgebieden raken in verval. We zien het om ons heenen lezen erover in de krant. De recent aangekondigde nieuwe strategievan De Bijenkorf klonk als een wake-up-call, hard en duidelijk. Doorinternet verandert het consumentengedrag, er zijn bedreigingen voorstenen winkels maar ook voor webwinkels en wat betekent dit allesvoor logistieke processen? Hamvraag: hoe kunnen winkeliers het tijkeren en hoe kunnen gemeentes daarbij helpen?In dit afsluitende boek in de trilogie over de veranderende retailmarkt,behandelt Cor Molenaar nadrukkelijk de kansen en mogelijkheden engeeft hij concrete adviezen aan winkeliers, gemeentelijke bestuurdersen ... andere betrokkenen. Maar laat ook zien hoe er geklungeld wordtdoor gemeentes. \'Er is sprake van een herstructurering, disruptie, hetgaat om de leefbaarheid van binnensteden en centra. Help de winkels,anders blijft er geen binnenstad over. Ook gemeentes moeten gaan begrijpendat een plaats zonder winkels een dode plaats is waar niemandwil wonen!\'Dit boek legt zwakke plekken bloot en geeft in elk hoofdstuk gerichteadviezen voor actie! Concreet, to the point en zonder blad voor demond. De auteur benoemt man en paard, zoals het fi asco van Arnhemen de kansen van Veghel en Venlo.Cor Molenaar (cor@cormolenaar.nl) is buitengewoonHoogleraar eMarketing & Distance Sellingbij RSM/ ErasmusUniversiteit Rotterdam en zelfstandigadviseur. Zijn vorige boeken Het einde vanwinkels? en Red de winkel! waren spraakmakend.Bekijk de videoclips op de speciale website www.noodplanretail.nl ofactiveer de QR-code met uw mobiele telefoon of tablet.
Boeken van Cor Molenaar & Annet Talsma
Meer boeken van uitgever BIM Media BV
Meer boeken met de onderwerpen Management algemeen
Veel gestelde vragenmeer antwoorden
Hoe werkt Resale.nl?
Je kunt op de website advertentie(s) plaatsen van de boeken die u wilt verkopen. Een potentiële koper neemt dan contact met je op om samen een prijs af te spreken en de transactie verder af te handelen. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige transactie in gedachten en voorkomt dat je slachtoffer wordt van oplichting.
Hoe kom ik in contact met de verkoper?
Je kunt een reactie versturen door bij de betreffende advertentie van de verkoper op de knop ‘doe een bod’ te drukken. Je kunt nu een bod doen op de advertentie en een persoonlijk bericht toevoegen. Het verstuurde bod brengt je in contact met de verkoper via e-mail.
Wat zijn de kosten voor het verkopen van mijn studieboeken?
Je kunt geheel gratis gebruik maken van de diensten van Resale.nl. Resale.nl haalt zijn inkomsten uit advertenties.
Hoe kan ik een boek kopen?
Resale.nl werkt globaal op de volgende manier:
- Zoek via het zoekveld het studieboek dat je wilt kopen.
- Uit de zoekresultaten kies je het studieboek waar je geïnteresseerd in bent.
- Op de detailpagina van het studieboek kun je een overzicht vinden van de personen die het studieboek verkopen.
- Je kunt nu een bod plaatsen door op de button te klikken. Het bod wordt via e-mail aan de verkoper verzonden.
- De verkoper van het studieboek neemt contact met je op door een reactie te geven op het bod dat je hebt verzonden. Met de verkoper kun je gezamenlijk een prijs afspreken. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige overdracht in gedachten en voorkom dat u slachtoffer wordt van oplichting.
Hoe weet ik wat ik koop?
Om te achterhalen of wat je koopt ook daadwerkelijk is wat er wordt geadverteerd is het verstandig om bij de verkoper langs te gaan en het aangebodene te bezichtigen. Doe je dit niet, dan loopt je een zeker risico. Onder het kopje ‘Hoe kan ik de kans op misbruik verkleinen’ kun je meer over dit onderwerp vinden.
Kopers over Resale.nl
bart van gijsel
"Ik ben erg tevreden over deze verkoper de familie thus. Goede snelle levering."
Patrice Michel
"De verkoper heeft er alles aan gedaan om het door mij bestelde product zo snel mogelijk naar mij toe te krijgen. Heeft me van iedere stap op de hoogte ..."
marjolein
"Besteeling snel bezorg, in goede staat net zoals beschrijving en goede communicatie met verkoper!"
marjolein
"Goed contact, snel en in goede orde ontvangen. Staat van het boek was zo goed als nieuw!"
hilda1
"goede medewerking en hulp dank u wel"
Tineke
"Het bestelde werd netjes en snel afgeleverd. De prijs was goed."
stacy
"Goed verpaktBoek ziet er mooi uit"
elisa
"Goede levering alleen jammer dat er niet bij was gezet dat er al in geschreven was"
Elly
"Verkoper reageerde snel op mijn emails en heeft ook het boek snel opgestuurd.Het boek was niet van nieuw te onderscheiden. Was waarschijnlijk niet gebruikt. ..."
Gerard+[2]
"Prettig contact gehad en goed zaken kunnen doen."