De Tao van Service

Auteur Eric de Haan
De Tao van Service

Geen Aanbod Aanwezig

Helaas zijn er momenteel geen tweedehands aanbieders voor dit boek. Kom op een later tijdstip terug.

Product informatie

  • ISBN 9789023249207
  • ISBN 10 9023249208
  • Druk 1
  • Bindwijze Paperback

Samenvatting

Service. Voor klanten steeds vaker van doorslaggevende betekenis. Het kan de relatie máken maar ook breken. Organisaties pretenderen dat ze \'service hoog in het vaandel\' hebben staan. Ze blazen soms hoog van de toren met termen als \'service leadership\' en \'service excellence\'. Jammer dat hun klanten daar vaak maar weinig van merken. Organisaties voegen de daad in veel gevallen nog niet bij het woord. Integendeel, door slordig om te springen met service, werken organisaties hun klanten de deur uit. En laten daardoor veel business liggen. Waarom lukt het organisaties maar moeizaam om service te verlenen? Waar draait service in de kern om? Hoe maakt een organisatie daar werkelijk werk van? De Tao van Service verbindt de zakelijkheid van service ... met de wijsheid van de Tao. Het biedt een roadmap naar de \'soul of service\' en ontdekt een ingenieuze formule om service werkelijk verbindend en verdiepend te maken. De Tao van Service is vooral een praktische gids voor klantgevoelige service. Met verschillende technieken om serviceminded te worden, diverse handvatten om een organisatie serviceproof te maken en veel tot de verbeelding sprekende best practices. Nu service meer en meer de dobber is waar de klantrelatie op drijft, zullen organisaties werkelijk werk moeten maken van service... Met een voorwoord van Ko de Ruyter, Professor of International Service Research aan de Maastricht University en aan The Australian School of Business in Sidney.

Veel gestelde vragen

Hoe werkt Resale.nl?

Je kunt op de website advertentie(s) plaatsen van de boeken die u wilt verkopen. Een potentiële koper neemt dan contact met je op om samen een prijs af te spreken en de transactie verder af te handelen. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige transactie in gedachten en voorkomt dat je slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe kom ik in contact met de verkoper?

Je kunt een reactie versturen door bij de betreffende advertentie van de verkoper op de knop ‘doe een bod’ te drukken. Je kunt nu een bod doen op de advertentie en een persoonlijk bericht toevoegen. Het verstuurde bod brengt je in contact met de verkoper via e-mail.

Wat zijn de kosten voor het verkopen van mijn studieboeken?

Je kunt geheel gratis gebruik maken van de diensten van Resale.nl. Resale.nl haalt zijn inkomsten uit advertenties.

Hoe kan ik een boek kopen?

Resale.nl werkt globaal op de volgende manier:

  1. Zoek via het zoekveld het studieboek dat je wilt kopen.
  2. Uit de zoekresultaten kies je het studieboek waar je geïnteresseerd in bent.
  3. Op de detailpagina van het studieboek kun je een overzicht vinden van de personen die het studieboek verkopen.
  4. Je kunt nu een bod plaatsen door op de button te klikken. Het bod wordt via e-mail aan de verkoper verzonden.
  5. De verkoper van het studieboek neemt contact met je op door een reactie te geven op het bod dat je hebt verzonden. Met de verkoper kun je gezamenlijk een prijs afspreken. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige overdracht in gedachten en voorkom dat u slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe weet ik wat ik koop?

Om te achterhalen of wat je koopt ook daadwerkelijk is wat er wordt geadverteerd is het verstandig om bij de verkoper langs te gaan en het aangebodene te bezichtigen. Doe je dit niet, dan loopt je een zeker risico. Onder het kopje ‘Hoe kan ik de kans op misbruik verkleinen’ kun je meer over dit onderwerp vinden.