75 Tools to be creative

Auteur Booreiland
75 Tools to be creative

Geen Aanbod Aanwezig

Helaas zijn er momenteel geen tweedehands aanbieders voor dit boek. Kom op een later tijdstip terug.

Product informatie

  • ISBN 9789063692759
  • ISBN 10 9063692757
  • Druk 1

Samenvatting

75 Tools For Creative Thinking is a brand new card set that stimulates your creative thinking in various stages of any process or situation where new ideas are desired. Being applicable to a diverse range of professions and situations, 75 Tools For Creative Thinking suits anyone who is interested in exercising and improving his or her creativity. The toolbox consists of 5 card decks: 1. Get Started 2. Check Around3. Break It Down 4. Break Free 5. Evaluate & Select. The individual tools within these decks can be used independently, but can also form strings of multiple tools for specific challenges. Each card describes a tool and suggests step by step how to use it. Next to that, each card shows the amount of people needed and how much time it takes to execute. 75 Tools For Creative ... Thinking was created by Dutch design and strategy studio Booreiland. Over the years the studio has always been seeking for ways to optimize its creative processes, using all kinds of creativity tools. Some of them originating from the practices within the studio, others inspired by methods and tools from design, service and marketing fields. The studio\'s own desire to make the best use of the tools, to make them available, and clear and simple to use at any time has now resulted in 75 Tools For Creative Thinking, intended for everyone who needs creative inspiration. Creative tools for everybody: all the creative tools used by professionals translated in a simple and clear way, regardless your profession or background. Applicable in any situation: the tools will guide any process where new ideas are required. This toolbox contains 5 card decks, each suitable for different goals, teams and time scopes. Explained step by step: each card displays a series of steps to follow in order to help you get inspired, organize your ideas and boost your creative thinking skills.

Veel gestelde vragen

Hoe werkt Resale.nl?

Je kunt op de website advertentie(s) plaatsen van de boeken die u wilt verkopen. Een potentiële koper neemt dan contact met je op om samen een prijs af te spreken en de transactie verder af te handelen. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige transactie in gedachten en voorkomt dat je slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe kom ik in contact met de verkoper?

Je kunt een reactie versturen door bij de betreffende advertentie van de verkoper op de knop ‘doe een bod’ te drukken. Je kunt nu een bod doen op de advertentie en een persoonlijk bericht toevoegen. Het verstuurde bod brengt je in contact met de verkoper via e-mail.

Wat zijn de kosten voor het verkopen van mijn studieboeken?

Je kunt geheel gratis gebruik maken van de diensten van Resale.nl. Resale.nl haalt zijn inkomsten uit advertenties.

Hoe kan ik een boek kopen?

Resale.nl werkt globaal op de volgende manier:

  1. Zoek via het zoekveld het studieboek dat je wilt kopen.
  2. Uit de zoekresultaten kies je het studieboek waar je geïnteresseerd in bent.
  3. Op de detailpagina van het studieboek kun je een overzicht vinden van de personen die het studieboek verkopen.
  4. Je kunt nu een bod plaatsen door op de button te klikken. Het bod wordt via e-mail aan de verkoper verzonden.
  5. De verkoper van het studieboek neemt contact met je op door een reactie te geven op het bod dat je hebt verzonden. Met de verkoper kun je gezamenlijk een prijs afspreken. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige overdracht in gedachten en voorkom dat u slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe weet ik wat ik koop?

Om te achterhalen of wat je koopt ook daadwerkelijk is wat er wordt geadverteerd is het verstandig om bij de verkoper langs te gaan en het aangebodene te bezichtigen. Doe je dit niet, dan loopt je een zeker risico. Onder het kopje ‘Hoe kan ik de kans op misbruik verkleinen’ kun je meer over dit onderwerp vinden.