The Digital Metrics Field Guide

Auteur Stephen D. Rappaport
The Digital Metrics Field Guide

Geen Aanbod Aanwezig

Helaas zijn er momenteel geen tweedehands aanbieders voor dit boek. Kom op een later tijdstip terug.

Product informatie

  • ISBN 9789063693770
  • ISBN 10 906369377X
  • Druk 1
  • Bindwijze Paperback

Samenvatting

The Digital Metrics Field Guide is the definitive reference for brands of any size that advertise, market or engage with their customers and prospects through email, the Web, mobile or social. Every brand gets performance reports through their providers, which furnish a stunning array of metrics on just about anything that happens on or through the platforms they measure. Yet many brands are unsure about their measurement and want to become more confident. They want to know what metrics are available, what is known about them, how to select them, and how to analyze and report them in ways that help them understand the impact of their digital initiatives. The Digital Metrics Field Guide published in association with the American Advertising Research Foundation, does just that. This unique, comprehensive ... resource was intended for those of us who use metrics and need straightforward, authoritative, non-technical guidance. To produce the book the author reduced a list of about 350 metrics to 197 and backed these up by referring to almost 150 studies, which illustrates the claim that online is the most measurable medium. To make things easier he has organized the information in three ways, Alphabetical, Category, and Marketing Stage- to deal with different tastes and preferences. Stephen Rappaport coined the term Humetrics to describe the big shift from the media industry\'s ageold preoccupation with measurement to understanding people by gauging and interpreting their digital lives. Because digital measurement captures what people are saying, doing and feeling, metrics become a way to understand people as people living their lives. Measures are no longer impersonal counts or percentages, but insights into human beings. Twelve experts contributed essays to this book on measurement today and how to take it forward in the Humetrics era. Stephen Rappaport consults and writes about brand growth through consumer insight, digital strategy and measurement to help people, within brand organizations gain perspective that is valuable for their strategy and execution. * First ever all-encompassing compendium of digital advertising and marketing metrics * As digital media grows exponentially, so too does the importance of metrics * This guide should be mandatory reading for everyone immersed in brand building, be it the researchers, marketers, sales people, agencies, brands or the media companies that deliver the brand messages

Veel gestelde vragen

Hoe werkt Resale.nl?

Je kunt op de website advertentie(s) plaatsen van de boeken die u wilt verkopen. Een potentiële koper neemt dan contact met je op om samen een prijs af te spreken en de transactie verder af te handelen. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige transactie in gedachten en voorkomt dat je slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe kom ik in contact met de verkoper?

Je kunt een reactie versturen door bij de betreffende advertentie van de verkoper op de knop ‘doe een bod’ te drukken. Je kunt nu een bod doen op de advertentie en een persoonlijk bericht toevoegen. Het verstuurde bod brengt je in contact met de verkoper via e-mail.

Wat zijn de kosten voor het verkopen van mijn studieboeken?

Je kunt geheel gratis gebruik maken van de diensten van Resale.nl. Resale.nl haalt zijn inkomsten uit advertenties.

Hoe kan ik een boek kopen?

Resale.nl werkt globaal op de volgende manier:

  1. Zoek via het zoekveld het studieboek dat je wilt kopen.
  2. Uit de zoekresultaten kies je het studieboek waar je geïnteresseerd in bent.
  3. Op de detailpagina van het studieboek kun je een overzicht vinden van de personen die het studieboek verkopen.
  4. Je kunt nu een bod plaatsen door op de button te klikken. Het bod wordt via e-mail aan de verkoper verzonden.
  5. De verkoper van het studieboek neemt contact met je op door een reactie te geven op het bod dat je hebt verzonden. Met de verkoper kun je gezamenlijk een prijs afspreken. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige overdracht in gedachten en voorkom dat u slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe weet ik wat ik koop?

Om te achterhalen of wat je koopt ook daadwerkelijk is wat er wordt geadverteerd is het verstandig om bij de verkoper langs te gaan en het aangebodene te bezichtigen. Doe je dit niet, dan loopt je een zeker risico. Onder het kopje ‘Hoe kan ik de kans op misbruik verkleinen’ kun je meer over dit onderwerp vinden.