Happen naar Peijnenburg

Auteur B. Kuiper
Happen naar Peijnenburg

Geen Aanbod Aanwezig

Helaas zijn er momenteel geen tweedehands aanbieders voor dit boek. Kom op een later tijdstip terug.

Product informatie

  • ISBN 9789078263067
  • ISBN 10 9078263067
  • Druk 1
  • Bindwijze Paperback

Samenvatting

Het economisch belang van een langlopende, duurzame reclamecampagne is voor adverteerder en reclamebureau even groot. Toch lukt het zelden een campagne langer dan vijf jaar vol te houden. De redenen voor het vroegtijdig stoppen van campagnes kunnen er veel zijn. De enige echte legitieme reden om een campagne te stoppen is omdat hij niet werkt, of niet meer werkt. Maar zo simpel zit het in de reclame niet. Er zijn veel factoren die ervoor kunnen zorgen dat een reclamecampagne vroegtijdig het loodje legt. Het verloop van de Peijnenburg-campagne laat dat zien. De Peijnenburg-campagne gaat nu zijn zevende jaar in, maar bungelde af te toe aan een zijden draadje. Dit boek laat niet alleen het ontstaan en het verloop van de campagne zien, maar vooral de gevaren die de campagne bedreigden. Het beschrijft ... de vaak lange weg die adverteerder en bureau afleggen voordat ze met een eerste reclame-uiting naar buiten kunnen komen. Uit de cijfers blijkt dat de gezamenlijke strijd om de campagne ondanks enkele flinke tegenslagen in de lucht te houden, heeft gewerkt en tot op de dag van vandaag nog steeds werkt Een belangrijk instrument dat Kuiper hanteert is het richtingenplan. Dit plan laat geen creatief werk zien. Het is een fase vòòr het creatieve concept. Het verbreedt de scoop en voorkomt dat je je te snel vastbijt in een idee. Het filtert naar de communicatieve richting die zich het meest onderscheidt, passend is bij product en merk en de meeste kans biedt op continuïteit. Daarnaast is het een tactisch wapen tegen de presentaties van andere bureaus in een competitie. Happen naar Peijnenburg biedt zes jaar praktijkervaring over campagnevoeren in één boek. Een must read voor strategen, creatieven, marketeers, directeuren marketingcommunicatie die een campagne gaan opzetten en valkuilen willen ontwijken. Daarnaast is het complete casebeschrijving die studenten haarfijn inzicht geeft hoe het er nu echt aan toe gaat bij een reclamecampagne. Over de auteurBart Kuiper startte na tien jaar Ogilvy & Mather, in 1985 Kuiper & Schouten. Verkocht twaalf jaar later zijn bureau aan Lowe, om vervolgens in 2002 vanuit de garage Leukwerkt Worldwide te beginnen. Hij werkte aan veel langlopend campagnes waaronder: Shell Helpt, Goed gedaan jochie (Paturain), U moet de groenten van Hak hebben, Cora van Mora, De Bank en de leeuw van de Postbank.

Veel gestelde vragen

Hoe werkt Resale.nl?

Je kunt op de website advertentie(s) plaatsen van de boeken die u wilt verkopen. Een potentiële koper neemt dan contact met je op om samen een prijs af te spreken en de transactie verder af te handelen. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige transactie in gedachten en voorkomt dat je slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe kom ik in contact met de verkoper?

Je kunt een reactie versturen door bij de betreffende advertentie van de verkoper op de knop ‘doe een bod’ te drukken. Je kunt nu een bod doen op de advertentie en een persoonlijk bericht toevoegen. Het verstuurde bod brengt je in contact met de verkoper via e-mail.

Wat zijn de kosten voor het verkopen van mijn studieboeken?

Je kunt geheel gratis gebruik maken van de diensten van Resale.nl. Resale.nl haalt zijn inkomsten uit advertenties.

Hoe kan ik een boek kopen?

Resale.nl werkt globaal op de volgende manier:

  1. Zoek via het zoekveld het studieboek dat je wilt kopen.
  2. Uit de zoekresultaten kies je het studieboek waar je geïnteresseerd in bent.
  3. Op de detailpagina van het studieboek kun je een overzicht vinden van de personen die het studieboek verkopen.
  4. Je kunt nu een bod plaatsen door op de button te klikken. Het bod wordt via e-mail aan de verkoper verzonden.
  5. De verkoper van het studieboek neemt contact met je op door een reactie te geven op het bod dat je hebt verzonden. Met de verkoper kun je gezamenlijk een prijs afspreken. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige overdracht in gedachten en voorkom dat u slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe weet ik wat ik koop?

Om te achterhalen of wat je koopt ook daadwerkelijk is wat er wordt geadverteerd is het verstandig om bij de verkoper langs te gaan en het aangebodene te bezichtigen. Doe je dit niet, dan loopt je een zeker risico. Onder het kopje ‘Hoe kan ik de kans op misbruik verkleinen’ kun je meer over dit onderwerp vinden.