Product informatie
- ISBN 9789081775908
- ISBN 10 9081775901
- Druk 1
- Bindwijze Paperback
- Taal Nederlands
- Uitgever Vrije Uitgevers, De
- Onderwerp Toegepaste communicatiekunde
- Beschikbaar sinds 1 September 2011
Samenvatting
De inzichten in dit boek leren je, naast een stapsgewijze aanpak voor het ontwikkelen van concepten en teksten, om gelijktijdig ook creatiever dichter bij jezelf te komen. In de hectiek van de communicatiebranche in deze tijd geen overbodige luxe. Creativiteit en inspiratie zijn het resultaat van onbewuste processen en daarom het gevolg van een juiste mindset. In dit boek ga je in stappen leren hoe je die mindset creëert en daarmee tot betere concepten en teksten kunt komen. Je leert om toegang te krijgen tot je creatieve brein, het maakt je de mentale processen duidelijk om er controle op uit te kunnen oefenen. Naast het stimuleren van creativiteit en inspiratie zul je als lezer ontdekken dat het boek je niet alleen in je werk, maar tevens privé meer controle op ... stemmingen geeft. Daarom zal in de toepassing ervan blijken dat het een welkome tegemoetkoming zal zijn, om in alle disciplines van management en marketingcommunicatie met meer plezier te kunnen blijven werken. En last but not least: doordat je beter leert communiceren, ontdek je met dit boek gelijktijdig hoe je makkelijker contact kunt maken en meer kleur aan de relaties in je werk én privé-leven kunt gaan geven. Autorisatie:Voorwoord van John van der Stam, directeur SRM, (Stichting Reclame- en Marketingonderwijs): Toen Riny van As mij benaderde om de betekenis van zijn filosofie (IMR, Intelligent Mind Resetting) in marketingcommunicatie met mij te kunnen delen, werd ik daar om verschillende redenen bijzonder door geënthousiasmeerd. Want de essentie daarvan blijkt voor een adequate creativiteit te starten bij de persoonlijke mentale instelling van de marketeer, art director en copywriter. Hoewel er al diverse boeken over marketingcommunicatie, conceptontwikkeling en tekstschrijven geschreven zijn, is in dit boekde combinatie van de individuele mindset in relatie tot een juiste procedure voor de ontwikkeling van concepten origineel. De gemiddelde marketeer is natuurlijk analytisch al goed gevoed met respectabele professionele communicatieopleidingen, die hem vaak een succesvolle carrière kunnen bezorgen, zoals dat tenminste mijn ervaring is als directeur van de SRM. Maar juist daardoor is er vaak geen tijd meer om individuele emotionele aspecten in het werk aandacht en ruimte te geven. Terwijl dit met name hetcreatieve werk en de resultaten daarvan kan vergroten. Ik was het daarom onmiddellijk met Riny eens dat de kwaliteit van creativiteit alleen kan blijven groeien door het talent in de rechterhemisfeer aandacht te blijven geven. De inzichten in dit boek leren iedere lezer, naast een stapsgewijze aanpak voor het ontwikkelen van concepten en teksten, om gelijktijdig ook creatief dichter bij zichzelf te komen. In de hectiek van de communicatiebranche geen overbodige luxe. Het resultaat van dit boek komt voort uit een 40-jarige praktische communicatie ervaring van Riny. Hij weet in dit boek de verschillende stromingen in communicatie van de laatste decennia te combineren en te verfrissen. Met name de koppeling aan N.L.P. en de daaruit voortvloeiende Mibas-formule geven inzicht en een sterk pragmatische toepasbaarheid. Resultaat is er ook te behalen. Daarvoor moet je aan de slag met de vele oefeningen die in dit boek staan beschreven. Oefening baart kunst!
Meer boeken van uitgever Vrije Uitgevers, De
Meer boeken met de onderwerpen Toegepaste communicatiekunde
Veel gestelde vragenmeer antwoorden
Hoe werkt Resale.nl?
Je kunt op de website advertentie(s) plaatsen van de boeken die u wilt verkopen. Een potentiële koper neemt dan contact met je op om samen een prijs af te spreken en de transactie verder af te handelen. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige transactie in gedachten en voorkomt dat je slachtoffer wordt van oplichting.
Hoe kom ik in contact met de verkoper?
Je kunt een reactie versturen door bij de betreffende advertentie van de verkoper op de knop ‘doe een bod’ te drukken. Je kunt nu een bod doen op de advertentie en een persoonlijk bericht toevoegen. Het verstuurde bod brengt je in contact met de verkoper via e-mail.
Wat zijn de kosten voor het verkopen van mijn studieboeken?
Je kunt geheel gratis gebruik maken van de diensten van Resale.nl. Resale.nl haalt zijn inkomsten uit advertenties.
Hoe kan ik een boek kopen?
Resale.nl werkt globaal op de volgende manier:
- Zoek via het zoekveld het studieboek dat je wilt kopen.
- Uit de zoekresultaten kies je het studieboek waar je geïnteresseerd in bent.
- Op de detailpagina van het studieboek kun je een overzicht vinden van de personen die het studieboek verkopen.
- Je kunt nu een bod plaatsen door op de button te klikken. Het bod wordt via e-mail aan de verkoper verzonden.
- De verkoper van het studieboek neemt contact met je op door een reactie te geven op het bod dat je hebt verzonden. Met de verkoper kun je gezamenlijk een prijs afspreken. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige overdracht in gedachten en voorkom dat u slachtoffer wordt van oplichting.
Hoe weet ik wat ik koop?
Om te achterhalen of wat je koopt ook daadwerkelijk is wat er wordt geadverteerd is het verstandig om bij de verkoper langs te gaan en het aangebodene te bezichtigen. Doe je dit niet, dan loopt je een zeker risico. Onder het kopje ‘Hoe kan ik de kans op misbruik verkleinen’ kun je meer over dit onderwerp vinden.
Kopers over Resale.nl
bart van gijsel
"Ik ben erg tevreden over deze verkoper de familie thus. Goede snelle levering."
Patrice Michel
"De verkoper heeft er alles aan gedaan om het door mij bestelde product zo snel mogelijk naar mij toe te krijgen. Heeft me van iedere stap op de hoogte ..."
marjolein
"Besteeling snel bezorg, in goede staat net zoals beschrijving en goede communicatie met verkoper!"
marjolein
"Goed contact, snel en in goede orde ontvangen. Staat van het boek was zo goed als nieuw!"
hilda1
"goede medewerking en hulp dank u wel"
Tineke
"Het bestelde werd netjes en snel afgeleverd. De prijs was goed."
stacy
"Goed verpaktBoek ziet er mooi uit"
elisa
"Goede levering alleen jammer dat er niet bij was gezet dat er al in geschreven was"
Elly
"Verkoper reageerde snel op mijn emails en heeft ook het boek snel opgestuurd.Het boek was niet van nieuw te onderscheiden. Was waarschijnlijk niet gebruikt. ..."
Gerard+[2]
"Prettig contact gehad en goed zaken kunnen doen."