Marketing 3.0

Geen Aanbod Aanwezig

Helaas zijn er momenteel geen tweedehands aanbieders voor dit boek. Kom op een later tijdstip terug.

Product informatie

  • ISBN 9789052617886
  • ISBN 10 9052617880
  • Druk 1
  • Bindwijze Paperback

Samenvatting

In Marketing 3.0 neemt marketinggoeroe Philip Kotler je mee naar het volgende niveau van marketing waar klanten meer zijn dan alleen consumenten.Klanten kiezen bedrijven en producten tegenwoordig op basis van diepere behoeften,zoals de mogelijkheid om mee te doen, creatief te zijn, deel uit temaken van een gemeenschap. En uit idealisme. De traditionele marketingmodellenen ¿ principes sluiten hier niet meer op aan.Marketing 3.0 laat zien hoe je klanten én medewerkers ¿ die bewuster, actieveren invloedrijker zijn dan ooit ¿ als integraal onderdeel van je marketing- enbusinessstrategie benadert en proactief kunt inzetten. Je leert je marketingstrategieën te vertalen naar de belangrijkste normen en waarden van je doelgroep ... om zo een onoverbrugbaar concurrentievoordeel te realiseren.Dit langverwachte boek onthult de toekomst van marketing en laat zien¬ waarom opvallend veel marketeers blijven hangen in het verleden;¬ welke vooruitstrevende bedrijven Marketing 3.0 al in de praktijkbrengen;¬ hoe je je missie, visie en waarden kunt delen met je belangrijkstebelanghebbenden: klanten, werknemers, distributeurs, handelarenen leveranciers.Philip Kotler is een van de grondleggers van het huidige begrip marketing en isbekend van de 4 P¿s van marketing. Hij schreef diverse marketingbestsellers,waaronder het meest invloedrijke marketingboek allertijden, Marketing Management.Hermanwan Kartajaya is oprichter en CEO van het bureau MarkPlus, Inc. en werddoor het Britse Chartered Institute of Marketing uitgeroepen tot een van de ¿50Gurus Who Have Shaped the Future of Marketing¿.Iwan Setiawan is marketingstrateeg en als senior consultant werkzaam bij Mark-Plus, Inc.

Veel gestelde vragen

Hoe werkt Resale.nl?

Je kunt op de website advertentie(s) plaatsen van de boeken die u wilt verkopen. Een potentiële koper neemt dan contact met je op om samen een prijs af te spreken en de transactie verder af te handelen. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige transactie in gedachten en voorkomt dat je slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe kom ik in contact met de verkoper?

Je kunt een reactie versturen door bij de betreffende advertentie van de verkoper op de knop ‘doe een bod’ te drukken. Je kunt nu een bod doen op de advertentie en een persoonlijk bericht toevoegen. Het verstuurde bod brengt je in contact met de verkoper via e-mail.

Wat zijn de kosten voor het verkopen van mijn studieboeken?

Je kunt geheel gratis gebruik maken van de diensten van Resale.nl. Resale.nl haalt zijn inkomsten uit advertenties.

Hoe kan ik een boek kopen?

Resale.nl werkt globaal op de volgende manier:

  1. Zoek via het zoekveld het studieboek dat je wilt kopen.
  2. Uit de zoekresultaten kies je het studieboek waar je geïnteresseerd in bent.
  3. Op de detailpagina van het studieboek kun je een overzicht vinden van de personen die het studieboek verkopen.
  4. Je kunt nu een bod plaatsen door op de button te klikken. Het bod wordt via e-mail aan de verkoper verzonden.
  5. De verkoper van het studieboek neemt contact met je op door een reactie te geven op het bod dat je hebt verzonden. Met de verkoper kun je gezamenlijk een prijs afspreken. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige overdracht in gedachten en voorkom dat u slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe weet ik wat ik koop?

Om te achterhalen of wat je koopt ook daadwerkelijk is wat er wordt geadverteerd is het verstandig om bij de verkoper langs te gaan en het aangebodene te bezichtigen. Doe je dit niet, dan loopt je een zeker risico. Onder het kopje ‘Hoe kan ik de kans op misbruik verkleinen’ kun je meer over dit onderwerp vinden.