Storytelling on Steroids

Auteur John Weich
Storytelling on Steroids

Geen Aanbod Aanwezig

Helaas zijn er momenteel geen tweedehands aanbieders voor dit boek. Kom op een later tijdstip terug.

Product informatie

  • ISBN 9789063693114
  • ISBN 10 9063693117
  • Druk 1
  • Bindwijze Paperback

Samenvatting

Storytelling is pop culture\'s \'weapon\' of choice to connect, engage and ultimately convince. Every TV ad a compelling movie? Every Facebook post a contagious piece of content? Every infographic a work of art? Yes, please. Tell me where to sign up! Right now, this very minute, a junior copywriter is adding "storyteller" to his Facebook profile. There is a gaming developer doing the same on LinkedIn. A PR agent is casually including "teller of stories" in his Twitter bio. Graphic designers, journalists, editors, broadcasters, coders, model makers, set designers, ginormous brands, ocean explorers, astronauts, schoolteachers, CEOs, marketing directors, creative consultants and trend watchers are peppering their websites, blogs and email signatures with the ... word "storytelling." In Storytelling on Steroids, editor and adman John Weich finds out why. Where did all this storytelling come from? Why are so many professionals suddenly so eager to spread the storytelling gospel? And who blazed the trail for an Age of Storytelling in mainstream communication? In his compact, fast-moving book, Weich explores the iconic brands, cultural movements and social technologies that have contributed most to storytelling\'s rise in mainstream creativity and communication. Along the way, he calls out countless pop culture darlings to make his case¬: Batman, Banksy, Tomb Raider, TED Talks, Radiohead, Jay-Z, BMW and New York Times infographics. He even raves about a powerful little campaign about the worst hotel in the world. What we\'re experiencing isn\'t a radical new movement but a storytelling renaissance, one fueled by addictive technologies, the abundance of choice and ... you! You and the billion others engaged in the most massive and shamelessly personal storytelling experiment in the history of humankind: social media. * Explains culture of storytelling * In-depth analyses of 10 top cases* Expert tips for storytellers

Veel gestelde vragen

Hoe werkt Resale.nl?

Je kunt op de website advertentie(s) plaatsen van de boeken die u wilt verkopen. Een potentiële koper neemt dan contact met je op om samen een prijs af te spreken en de transactie verder af te handelen. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige transactie in gedachten en voorkomt dat je slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe kom ik in contact met de verkoper?

Je kunt een reactie versturen door bij de betreffende advertentie van de verkoper op de knop ‘doe een bod’ te drukken. Je kunt nu een bod doen op de advertentie en een persoonlijk bericht toevoegen. Het verstuurde bod brengt je in contact met de verkoper via e-mail.

Wat zijn de kosten voor het verkopen van mijn studieboeken?

Je kunt geheel gratis gebruik maken van de diensten van Resale.nl. Resale.nl haalt zijn inkomsten uit advertenties.

Hoe kan ik een boek kopen?

Resale.nl werkt globaal op de volgende manier:

  1. Zoek via het zoekveld het studieboek dat je wilt kopen.
  2. Uit de zoekresultaten kies je het studieboek waar je geïnteresseerd in bent.
  3. Op de detailpagina van het studieboek kun je een overzicht vinden van de personen die het studieboek verkopen.
  4. Je kunt nu een bod plaatsen door op de button te klikken. Het bod wordt via e-mail aan de verkoper verzonden.
  5. De verkoper van het studieboek neemt contact met je op door een reactie te geven op het bod dat je hebt verzonden. Met de verkoper kun je gezamenlijk een prijs afspreken. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige overdracht in gedachten en voorkom dat u slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe weet ik wat ik koop?

Om te achterhalen of wat je koopt ook daadwerkelijk is wat er wordt geadverteerd is het verstandig om bij de verkoper langs te gaan en het aangebodene te bezichtigen. Doe je dit niet, dan loopt je een zeker risico. Onder het kopje ‘Hoe kan ik de kans op misbruik verkleinen’ kun je meer over dit onderwerp vinden.