De nieuwe HR agenda

Auteur Ria van Dijk en Ap Eigenhuis Vertaler Trustword Translations
De nieuwe HR agenda

Geen Aanbod Aanwezig

Helaas zijn er momenteel geen tweedehands aanbieders voor dit boek. Kom op een later tijdstip terug.

Product informatie

  • ISBN 9789081091442
  • ISBN 10 9081091441
  • Druk 1
  • Bindwijze Paperback

Samenvatting

De menskant van een organisatie bepaalt in hoofdzaak of een organisatie high performing wordt of niet. Het aantrekken en behouden van talent staat hierbij centraal. Eenzijdig, korte termijn streven naar aandeelhouderswaarde leidt niet tot betere organisaties en betere resultaten. Dit is de stellige overtuiging van Ap Eigenhuis en Rob van Dijk. Door de strategie van de organisatie en de ontwikkeling van mensen op een lijn te brengen, ontstaat een betrokkenheid bij management en medewerkers die tot duurzame high performance leidt. Op dit terrein zijn grote verbeteringen te realiseren. Hoe dit gerealiseerd kan worden blijft vaak onderbelicht. Dit boek voorziet in die behoefte en is opgebouwd rond een praktische checklist De nieuwe HR agenda. Met deze checklist kan de dialoog over de menskant ... van de organisatie in samenhang met de strategie voortvarend aangepakt worden. De checklist is te vinden op www.nieuwehragenda.nl. De nieuwe HR agenda is verschenen in het Engels als HR Strategy for the High Performing Business. Anderen over dit boek Makkelijk leesbaar voor businessmanagers die hun succes blijvend willen maken (Baptiest Coopmans, Lid Raad van Bestuur KPN). Een checklist die op heldere wijze bepaalt hoe HR waardetoevoegt en welke investeringen zowel individuen, teams als organisaties beter laten functioneren (Dave Ulrich, Professor, Ross School of Business, University of Michigan en Partner van de RBL Group). Pragmatisch en gefocust op HR bijdragen met toegevoegde waarde. Ik herken sommige hiervan uit mijn eigen ervaring en weet dat ze werken (Robert Polet, President & CEO Gucci Group en Europe Businessman of the Year). Een geïntegreerd model voor het managen van verandering. De echte waarde ligt in het feit dat het succesvol is toegepast door ervaren managers (Harry van de Kraats, HR Director TomTom). Op een moment dat de aandacht van de meeste bedrijven uitgaat naar de routinematige activiteiten van HR, onderstreept dit boek dat de sleutelfactor voor succes in zaken is dat mensen zich emotioneel betrokken voelen (Mario de Gennaro, HR, Organization and Quality Director en EVP Aeroporti di Roma).

Veel gestelde vragen

Hoe werkt Resale.nl?

Je kunt op de website advertentie(s) plaatsen van de boeken die u wilt verkopen. Een potentiële koper neemt dan contact met je op om samen een prijs af te spreken en de transactie verder af te handelen. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige transactie in gedachten en voorkomt dat je slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe kom ik in contact met de verkoper?

Je kunt een reactie versturen door bij de betreffende advertentie van de verkoper op de knop ‘doe een bod’ te drukken. Je kunt nu een bod doen op de advertentie en een persoonlijk bericht toevoegen. Het verstuurde bod brengt je in contact met de verkoper via e-mail.

Wat zijn de kosten voor het verkopen van mijn studieboeken?

Je kunt geheel gratis gebruik maken van de diensten van Resale.nl. Resale.nl haalt zijn inkomsten uit advertenties.

Hoe kan ik een boek kopen?

Resale.nl werkt globaal op de volgende manier:

  1. Zoek via het zoekveld het studieboek dat je wilt kopen.
  2. Uit de zoekresultaten kies je het studieboek waar je geïnteresseerd in bent.
  3. Op de detailpagina van het studieboek kun je een overzicht vinden van de personen die het studieboek verkopen.
  4. Je kunt nu een bod plaatsen door op de button te klikken. Het bod wordt via e-mail aan de verkoper verzonden.
  5. De verkoper van het studieboek neemt contact met je op door een reactie te geven op het bod dat je hebt verzonden. Met de verkoper kun je gezamenlijk een prijs afspreken. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige overdracht in gedachten en voorkom dat u slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe weet ik wat ik koop?

Om te achterhalen of wat je koopt ook daadwerkelijk is wat er wordt geadverteerd is het verstandig om bij de verkoper langs te gaan en het aangebodene te bezichtigen. Doe je dit niet, dan loopt je een zeker risico. Onder het kopje ‘Hoe kan ik de kans op misbruik verkleinen’ kun je meer over dit onderwerp vinden.