ITSM Library IT Service Management best practices 4

Auteur Jan van Bon
ITSM Library IT Service Management best practices 4

Geen Aanbod Aanwezig

Helaas zijn er momenteel geen tweedehands aanbieders voor dit boek. Kom op een later tijdstip terug.

Product informatie

  • ISBN 9789087530433
  • ISBN 10 9087530439
  • Druk 1
  • Bindwijze Paperback

Samenvatting

IT Service Managementbest practicesHET STANDAARDWERK VOOR IT SERVICE MANAGEMENT'IT Service Management, best practices' is een meerdelige uitgave van de vereniging itSMF Nederland. De uitgave wordt geschreven voor en door de markt van IT-servicemanagement in Nederland en België. Bijdragen worden jaarlijks streng geselecteerd uit een ruim aanbod, afkomstig van vooraanstaande organisaties in het Nederlandse taalgebied. Hiermee ontstaat een cumulatieve database van best practices die van grote waarde is als naslagwerk voor IT-managers.Het boek wordt benut als platform waarop nieuwe ontwikkelingen voor het eerst uitvoerig kunnen worden beschreven, en biedt een breed overzicht van belangrijke en actuele vraagstukken in het vakgebied van de IT-dienstverlening.Over itSMF NederlanditSMF ... Nederland is de Best Practice Community voor IT-(service) management en IT strategy, en maakt deel uit van de internationale itSMF-community die inmiddels in 43 landen is vertegenwoordigd. Zowel vendors als non-vendors zijn lid van ITSMF. Via dit jaarlijkse best practices boek, het Best Practice Magazine en talloze evenementen wisselen leden van itSMF best practices uit en dragen zo bij aan de ontwikkeling van het vakgebied. De publicaties en evenementen van itSMF onderscheiden zich van commerciële initiatieven door de intensieve betrokkenheid van leden, door de objectiviteit en de gedrevenheid van vele tientallen vrijwilligers, en door het professionele niveau waarop de publicaties en evenementen worden ontwikkeld. itSMF Nederland wenst u veel leesplezier met deel vier van deze leerzame reeks die door uw collega's en vakgenoten is ontwikkeld.

Veel gestelde vragen

Hoe werkt Resale.nl?

Je kunt op de website advertentie(s) plaatsen van de boeken die u wilt verkopen. Een potentiële koper neemt dan contact met je op om samen een prijs af te spreken en de transactie verder af te handelen. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige transactie in gedachten en voorkomt dat je slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe kom ik in contact met de verkoper?

Je kunt een reactie versturen door bij de betreffende advertentie van de verkoper op de knop ‘doe een bod’ te drukken. Je kunt nu een bod doen op de advertentie en een persoonlijk bericht toevoegen. Het verstuurde bod brengt je in contact met de verkoper via e-mail.

Wat zijn de kosten voor het verkopen van mijn studieboeken?

Je kunt geheel gratis gebruik maken van de diensten van Resale.nl. Resale.nl haalt zijn inkomsten uit advertenties.

Hoe kan ik een boek kopen?

Resale.nl werkt globaal op de volgende manier:

  1. Zoek via het zoekveld het studieboek dat je wilt kopen.
  2. Uit de zoekresultaten kies je het studieboek waar je geïnteresseerd in bent.
  3. Op de detailpagina van het studieboek kun je een overzicht vinden van de personen die het studieboek verkopen.
  4. Je kunt nu een bod plaatsen door op de button te klikken. Het bod wordt via e-mail aan de verkoper verzonden.
  5. De verkoper van het studieboek neemt contact met je op door een reactie te geven op het bod dat je hebt verzonden. Met de verkoper kun je gezamenlijk een prijs afspreken. Houdt hierbij onze aanbevelingen voor een veilige overdracht in gedachten en voorkom dat u slachtoffer wordt van oplichting.

Hoe weet ik wat ik koop?

Om te achterhalen of wat je koopt ook daadwerkelijk is wat er wordt geadverteerd is het verstandig om bij de verkoper langs te gaan en het aangebodene te bezichtigen. Doe je dit niet, dan loopt je een zeker risico. Onder het kopje ‘Hoe kan ik de kans op misbruik verkleinen’ kun je meer over dit onderwerp vinden.